;
coinex

دستبند تناسب اندام می بند 3 احتمالا به یک نمایشگر لمسی OLED مجهز می‌شود

شیائومی گفته است که می‌خواهد در تاریخ 10 خرداد ماه از گوشی‌های سری می 8، رابط کاربری MIUI 10 و دستبند تناسب اندام می بند 3 (Mi Band 3) خود رونمایی کند.

این سازنده مشهور چینی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو (Weibo) یکی از ویژگی‌های برجسته دستبند جدیدش را معرفی کرده و گفته است که می بند 3 با یک “… لمسی جدید” ارائه می‌شود. شیائومی هنوز نگفته است که این ویژگی جدید چه ماهیتی دارد اما می‌توان احتمال داد که این مشخصه یک صفحه نمایش لمسی OLED باشد.

شیائومی استحکام بندهای گجت تناسب اندام جدیدش را بهبود بخشیده است تا به کاربران اطمینان دهد که این گجت به سادگی از بندهایش جدا نمی‌شود و مشکل می بند 2 را ندارد اما آن را از نظر ظاهری شبیه به دستبند قبلی خود ساخته است.


بیشتر بخوانید: تصاویری از دفترچه راهنمای دستبند تناسب اندام شیائومی می بند ۳


شیائومی می بند 3

به نظر می‌رسد که صفحه نمایش می بند 3 از صفحه نمایش می بند 2 بزرگ‌تر است. تصاویر جدید منتشر شده از این گجت همچنین نشان می‌دهند که صفحه نمایش آن نسبت به صفحه نمایش مدل می بند 2 برآمدگی بیشتری دارد. انتظار داریم که شیائومی توانایی‌های می بند 3 را در دنبال کردن فعالیت‌های ورزشی کاربر بهبود بخشیده باشد و این محصول را با قابلیت‌هایی نظیر تشخیص ضربان قلب، شناسایی الگوی خواب و ارائه اطلاعات دیگری در رابطه با سلامتی کاربر ارائه کند. علاوه بر این می‌توان احتمال داد که می بند 3 بتواند در هنگام اتصال به یک گوشی هوشمند اعلان‌های آن گوشی را نمایش دهد و قابلیت‌های دیگر آن را نیز ارائه کند.

در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که گجت پوشیدنی جدید شیائومی به یک نمایشگر لمسی مجهز است و این نمایشگر می‌تواند فرامین کنترلی لمسی کاربر نظیر حرکت صفحه نمایش به بالا و پایین و نگه داشتن آن به مدت چند ثانیه را برای انجام دادن کارهای مختلف پشتیبانی کند. منابع خبری همچنین گفته‌اند که می بند 3 از یک بدنه دارای استاندارد IP67، بندهای جداشدنی و قابلیت‌های اتصالی بلوتوث 4.2 و NFC هم بهره می‌برد. شیائومی هنوز تایید نکرده است که آیا این محصول را با یک نمایشگر رنگی عرضه می‌کند یا خیر.

باید منتظر ماند و دید که می بند 3 در تاریخ 10 خرداد ماه با چه ویژگی‌هایی رونمایی می‌شود. اخیرا گفته شده است که این محصول در حدود 26 دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر