;
coinex

تصاویری از دفترچه راهنمای دستبند تناسب اندام شیائومی می بند 3

دستبند تناسب اندام شیائومی می بند 3 (Xiaomi Mi Band 3) احتمالا در تاریخ 31 مه رونمایی می‌شود. اخیرا تصاویری از دفترچه راهنمای این محصول منتشر شده است.

می بند 3 چهارمین دستبند سلامتی شیائومی محسوب می‌شود. اگر شایعه‌های جدید صحت داشته باشند، می‌توان گفت که این گجت پوشیدنی هوشمند در تاریخ 10 خرداد ماه به همراه گوشی پرچمدار شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) در معرض عموم قرار می‌گیرد.

شیائومی تایید کرده است که گوشی پرچمدار می 8 را در تاریخ فوق رونمایی می‌کند و یک تیزر تبلیغاتی را نیز در مورد معرفی می بند 3 در فضای مجازی منتشر کرده است. این سازنده مشهور گفته که در رویداد جدیدش چند محصول را در معرض عموم قرار می‌دهد اما تایید نکرده که می بند 3 هم یکی از این محصولات است.

اگر به گالری زیر مراجعه کنید، تصاویری را از دفترچه راهنمای دستبند تناسب اندام شیائومی می بند 3 مشاهده می‌کنید. این دفترچه راهنما به زبان چینی است اما چند عکس و همچنین اطلاعاتی را در مورد مشخصات فنی دستبند جدید شیائومی ارائه می‌کند.

جزییات موجود در این دفترچه تایید می‌کنند که کاربر می‌تواند می بند 3 را به راحتی از بندهای سیلیکونی آن جدا کند. در این دفترچه همچنین قید شده است که باتری می بند 3 مانند باتری می بند 2 شارژ می‌شود، به این نحو که شما باید نمایشگر این گجت را از بندهای آن جدا کنید و بر روی یک پایه تکیه گاهی کوچک بگذارید تا باتری آن شارژ شود.


بیشتر بخوانید: دستبند سلامتی می بند ۳ شیائومی روئیت شد!


صفحه نمایش می بند 3 نسبت به صفحه نمایش می بند 2 انحناهای بیشتری دارد. برخی از منابع خبری شایعه کرده بودند که این مچ بند کلید خانه ندارد اما تصاویر جدید نشان می‌دهند که می بند 3 از یک کلید خانه هم بهره می‌برد. در عکس‌های جدید علاوه بر این نشان داده شده است که نمایشگر می بند 3 برخلاف نمایشگر می بند 2 یک پنل لمسی است.

برخی از مشخصات دستبند تناسب اندام شیائومی می بند 3

می بند 3 چند وقت پیش توسط یکی از سازمان‌های ارتباطی تایید شد. اطلاعات منتشر شده توسط سازمان تایید کننده این محصول بر این امر دلالت دارند که این گجت هوشمند از قابلیت اتصالی بلوتوث 4.2 بهره می‌برد. انتظار می‌رود که شیائومی بدنه دستبند جدیدش را با کد محافظتی IP67 یا IP68 به منظور داشتن مقاومت در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک ساخته باشد. این احتمال نیز وجود دارد که می بند 3 با قابلیت اتصالی NFC و توانایی پشتیبانی فرامین لمسی در اختیار کاربرانش قرار گیرد. می بند 3 مانند سایر گجت‌های پوشیدنی سری می بند شیائومی یک محصول بسیار اقتصادی محسوب می‌شود. سازنده مشهور چینی هنوز هیچ اطلاعاتی را در مورد قیمت این محصول منتشر نکرده است به همین دلیل باید منتظر ماند و دید که این گجت با چه قیمتی معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر