;
coinex

خرم آبادی: ایران با مسدود کردن تلگرام به آمریکا ضربه وارد کرده است!

خرم آبادی معاون دادستان کل، مسدود کردن تلگرام توسط  ایران را وارد شدن ضربه ای به آمریکا دانست و گفت که تیر جمهوری اسلامی به هدف اصابت کرده است.

به گزارش تکراتو، معاون دادستان کل در واکنش به تحریم برخی از مسئولین فضای مجازی، مسدود کردن تلگرام توسط ایران را وارد شدن ضربه ای به آمریکا اعلام کرد.

عبدالصمد خرم آبادی در واکنش به تحریم های جدید آمریکا علیه مسئولین در یادداشتی اعلام کرد:

تحریم های آمریکا نشان می دهد که این کشور به دلیل مسدود شدن تلگرام در ایران و رفع سلطه بیگانگان از فضای مجازی کشور جریحه دار شده است. در ادامه این مسیر مصمم تر شدم زیرا این تحریم ها برای من تازگی ندارد. چند سال پیش نیز که به منظور جلوگیری از انتشار فیلمی توهین آمیز به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) اقداماتی علیه یوتیوب انجام داده بودم از ناحیه اتحادیه اروپا تحریم شدم و آن تحریم هنوز ادامه دارد.

مسدود کردن تلگرام

مسدود کردن تلگرام و ضربه به آمریکا

معاون دادستان کل کشور در واکنش به تحریم تعدادی از مسئولان فضای مجازی کشور اعلام کرد که تلگرام دارای مالکیت و ماهیت آمریکایی است. وی در ادامه در یادداشت دیگری اعلام کرد که:

در خبرها شنیده ام که آمریکا بنده و تعدادی از دوستان من را که قدم هایی در جهت استقلال فضای مجازی کشور و ممانعت از سلطه بیگانگان بر این فضا برداشته ایم تحریم کرده است. این تحریم ها نعره دردمندانه ی آمریکا است که به دلیل ریخته شدن یال و کوپال خود سر داده و نشان از ضربه مهلکی دارد که بر پیکر پلید این شیطان بزرگ وارد شده است.

مسدود کردن تلگرام  در ایران

وی ادامه داد که پس از مسدود کردن تلگرام در ایران منتظر چنین واکنشی از سوی آمریکا بوده است.

.

منبع: entekhab

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر