;
coinex

مخالفت وزیر صنعت با کاهش 10 درصدی سالانه تعرفه واردات خودرو

یک عضو کمیسیون صنایع مجلس اعلام کرد که وزیر صنعت با کاهش 10 درصدی سالانه تعرفه واردات خودرو مخالف است و آن را به صلاح کشور نمی داند.

به گزارش تکراتو، وزیر صنعت معتقد است که اجرای طرح ساماندهی واردات خودرو در شرایط فعلی به مصلحت کشور نیست. وی اعلام کرد که قیمت خودرو در جلسه آینده کمیسیون صنایع بررسی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: آیا خروج آمریکا از برجام باعث لغو اجرای استانداردهای ۸۵ گانه خودرویی خواهد شد؟


کاهش 10 درصدی سالانه تعرفه واردات خودرو

نمایندگان در طرح ساماندهی واردات خودرو، پیشنهاد کاهش 10 درصدی سالانه تعرفه واردات خودرو را اعلام کردند. رضا علیزاده در این مورد اعلام کرد که وزیر صنعت و مدیران عامل شرکت‌های خودروسازی به بیان دیدگاه‌های خود درباره این طرح پرداخته اند و قرار شده این طرح به صورت جدی در جلسه آینده کمیسیون صنایع مجلس بررسی شود.

مخالفت وزیر با کاهش 10 درصدی سالانه تعرفه واردات خودرو

این عضو کمیسیون صنایع مجلس اعلام کرد که وزیر صنعت با کاهش 10 درصدی سالانه تعرفه واردات خودرو مخالف است و در شرایط فعلی اجرای این طرح را به صلاح کشور نمی داند. شریعتمداری در این جلسه به اعلام وضعیت تولید خودرو پرداخت و اعلام کرد که، اگر اقتصاد کشور در شرایط فعلی قرار نداشت کاهش تعرفه می‌توانست به تولیدکننده داخلی کمک کند.

علیزاده تصریح کرد که این موضوع قرار است در جلسه آینده کمیسیون صنایع مورد ارزیابی قرار گیرد.

.

منبع: tasnimnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام

    وزیری که باید به تولیدات داخلی فشار بیاره که هم قیمت و هم کیفیت رو مناسب کنند میادصورت مسیله رو پاک میکنه دیگه از بقیه مدیر ها توقعی نمیره!به هیچ وجه کار ها وقوانینشون به نفع مردم مصرف کننده نیست و فقط برای یک سری سود اوری خالص داره

    جای بسی تاسف داره

    پاسخ