;
coinex

کشف باگی جدید در واتساپ ؛ عدم نمایش نام ارسال کننده پیام در نوتیفیکیشن

عدم نمایش نام ارسال کننده پیام در نوتیفیکیشن باگی جدید در پیام رسان واتساپ است. البته پیش از این نیز باگ های دیگری در این پیام رسان مشاهده شده است.

به گزارش تکراتو، چند وقت پیش بود که اعلام شد باگی در پیام رسان واتساپ کشف شده که به دلیل آن امکان مسدود کردن شماره ها وجود ندارد و فرد بلاک شده همچنان می تواند پیام بفرستد. اکنون نیز عدم نمایش نام ارسال کننده پیام در نوتیفیکیشن ، باگی جدید از این پیام رسان است.

عدم نمایش نام ارسال کننده پیام در نوتیفیکیشن

براساس این باگ جدید کشف شده، اگر فردی پیامی ارسال کند در بخش اعلان‌ها نام ارسال کننده نشان داده نمی‌شود و برای اینکه مشخص شود چه کسی پیام را ارسال کرده، برنامه باید باز شود. البته این باگ به نظر مشکلی کوچک است اما بسیاری از کاربران نسبت به وجود این مشکل ابراز نارضایتی کرده اند.

رفع باگ عدم نمایش نام ارسال کننده پیام در نوتیفیکیشن واتساپ

برای حل این مشکل ابتدا به قسمت WhatsApp Settings بروید، روی Notifications کلیک کنید و Show Preview را فعال نمایید. سپس به تنظیمات آیفون رفته، در قسمت Notifications  گزینه WhatsApp را پیدا و در نهایت با کلیک روی Show Previews آن را روی حالت Never قرار دهید.

لازم به ذکر است که فعلا گزارشی در مورد وجود این مشکل در دستگاه های اندرویدی گزارش نشده و تمام اعتراضات از سوی دارندگان آیفون دریافت شده است.

.

منبع: Metro

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر