;
coinex

قابلیت‌های جدید گوگل لنز ؛ آخرین تکنولوژی‌های هوش مصنوعی

قابلیت‌های جدید گوگل لنز در دسترس کاربران قرار گرفت. گوگل در طول برگزاری کنفرانس I/O 2018 به همگان نشان داد که به گوگل لنز بسیار اهمیت می دهد.

به گزارش تکراتو، گوگل لنز، این موتور جستجوی تصویری که از آخرین تکنولوژی‌های هوش مصنوعی این شرکت قدرت می‌گیرد به قابلیت های جدیدی مجهز شده است. گوگل لنز قرار است مستقیما با اپلیکیشن‌ دوربین گوشی‌های اندرویدی آینده تعامل داشته باشد. ایسوس، موتورولا، شیائومی، ال جی، سونی، نوکیا، وان پلاس و طبیعتا دیوایس‌های پیکسل جزو برندهای معتبری هستند که از این جستجوگر تصویری پشتیبانی خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: اپلیکیشن گوگل لنز قابلیت تشخیص همزمان اجسام را نیز دارد


قابلیت‌های جدید گوگل لنز

تعدادی از قابلیت‌های مهم و بی شمار گوگل لنز برای گوشی‌هایی که از گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کنند منتشر شده است. البته این قابلیت در اختیار کاربران سیستم عامل iOS هم قرار می گیرد اما آنها باید بیشتر منتظر بمانند زیرا عرضه آزمایشی قابلیت‌های لنز در این پلتفرم، از اپلیکیشن فوتوز آغاز شده است.

قابلیت‌های جدید گوگل لنز که جدیدا برای اندرویدی‌ها منتشر شده، شامل Style Match و Smart Text Selection است. از طریق Style Match می توان از شیئی عکس گرفت تا گوگل لنز آن را در محیط اینترنت برای شما جستجو کند.

قابلیتSmart Text Selection  نیز از یک نوشته چاپی عکس می گیرد تا گوگل لنز به لطف تکنولوژی پیشرفته تشخیص نوری کاراکتر خود، یک نوشته قابل ویرایش تحویل‌تان بدهد.

براساس گفته های گوگل دسترسی به این دو قابلیت به زودی برای کلیه کاربران از طریق گوگل اسیستنت امکان پذیر خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر