;
coinex

کاهش محبوبیت فیس بوک و کوچ جوانان آمریکایی از آن

براساس بررسی های جدید کاهش محبوبیت فیس بوک و اتفاق اخیری که برای این شرکت پیشآمد باعث شد تا جوانان دیگر تمایلی به استفاده از آن نداشته باشند.

به گزارش تکراتو، کاهش محبوبیت فیس بوک در نتایج تحقیقات موسسه پیو مشخص است. بر این اساس محبوبیت شبکه اجتماعی فیس بوک در میان نوجوانان آمریکایی به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

کاهش محبوبیت فیس بوک

براساس آمارهای موجود، تنها ۵۱ درصد از آمریکایی های ۱۳ تا ۱۷ ساله از فیس بوک استفاده می کنند و این رقم در مقایسه با رقم ۷۱ درصد سال ۲۰۱۵ بسیار کاهش یافته است. هم اکنون ۷۲ درصد نوجوانان امریکایی از اینستاگرام و ۶۹ درصد از اسنپ چت استفاده می کنند.

۴۵ درصد از آمریکایی های ۱۳ تا ۱۷ ساله هم اعلام کردند که به طور دائمی و بی وقفه آنلاین هستند. این رقم در سال ۲۰۱۵ تنها ۲۴ درصد اعلام شده بود.

سه سال پیش تنها ۵۲ درصد از نوجوانان آمریکایی کاربر اینستاگرام بودند و این رقم در مورد اسنپ چت ۴۱ درصد بود. ۳۲ درصد از نوجوانان آمریکایی نیز دارای حساب کاربری توئیتر هستند.

محبوب ترین شبکه اجتماعی در بین جوانان آمریکایی

در بین انواع شبکه های اجتماعی مختلفی که وجود دارد، یوتیوب توانسته بیشترین محبوبیت را در بین نوجوانان آمریکایی داشته باشد. ۸۵ درصد از آمریکایی های ۱۳ تا ۱۷ ساله اعلام کردند که از این شبکه استفاده می کنند.

در میان شبکه های اجتماعی مختلف اینستاگرام با ۳۳ درصد در رتبه اول بوده، رتبه دوم با ۳۲ درصد به یوتیوب رسیده و فیس بوک با ۱۰ درصد رتبه پایانی را از آن خود کرده است.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر