;
coinex

تعداد کاربران اسپیکر هوشمند بیشتر است یا گجت های پوشیدنی؟

کاربران بیشتر به استفاده از اسپیکرهای هوشمند اهمیت می‌دهند و به نظر می رسد که تعداد کاربران این اسپیکرها از گجت‌های پوشیدنی بیشتر باشد.

به گزارش تکراتو، تحقیقاتی جدید توسط eMarketer در سال جاری میلادی انجام شده که براساس آن کاربران بیشتر تمایل دارند تا از اسپیکر هوشمند در مقایسه با گجت‌های پوشیدنی استفاده کنند.

تعداد کاربران اسپیکر هوشمند در مقایسه با گجت های هوشمند

براساس نتایج تحقیقات این موسسه، از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰، تعداد کاربران اسپیکر هوشمند در آمریکا به‌صورت قابل توجهی افزایش یافته است. داده‌های آماری جدید نشان می‌دهد میزان پذیرش این سیستم‌ها در بین کاربران بیشتر از چیزی است که انتظار آن وجود داشته است.

نکته جالب توجه دیگری که در این گزارش به بیان آن پرداخته شده است این است که، اکثر کاربران اسپیکرهای هوشمند، آقایان هستند که البته تعداد استفاده کنندگان خانم و کودک نیز در حال افزایش است.

در این گزارش اعلام شده که علاوه بر اسپیکرها و گوشی‌های هوشمند که مجهز به دستیار صوتی هستند، سایر لوازم خانگی هوشمند از جمله آینه‌ و لامپ‌ هوشمند نیز به این ویژگی مجهز شده‌اند.

پیش از این نیز آمارهای مختلفی درباره تعداد کاربران اسپیکر هوشمند منتشر شده بود. بر اساس این آمار، ۴۷.۳ میلیون نفر از بزرگسالان آمریکایی از اسپیکر هوشمند استفاده می‌کنند.

.

منبع: gsmarena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر