;
coinex

برنامه ریزی برای یک سفر رویایی تابستانی

این روز‌ها زمان تصمیم‌گیری برای سفر ساده شده و با توجه به سلیقه‌ شخصی و روحیه همسفران و بررسی مقاصد مختلف گردشگری برنامه ریزی سفر می کنید. ما دو مقصد پر‌طرفدار گردشگری را که برای همه جور سلیقه‌ای تفریحات مناسب دارند را پیشنهاد می‌کنیم.

مالزی؛ سفری با تفریحات خارق‌العاده

در تور مالزی همه جور تفریحی در کنار هم دارید. یکی از بهترین سایت‌های غواصی دنیا در مالزی واقع شده، سیپادان جایی است که غواصان و علاقه‌مندان به دنیای زیر آب در اینجا جمع می‌شوند.

مالزی در بین کشور‌های جنوب شرق آسیا از نظر فرهنگ و سنت‌ها و پوشش گیاهی نیز متفاوت است. از جنگل‌های انبوه گرفته تا سواحل زیبا و شگفت انگیز پنانگ و لنکاوی در برنامه ریزی سفرتان در کنار دیدن کوالاامپور این شهر شب‌های روشن می‌توانید چند روزی هم در این جزایر اقامت کنید و از این سواحل طلایی با ماسه‌های سفید لذت ببرید.

رسیدن به کوالالامپور بسیار راحت است چون هواپیمایی ماهان حدود ۵ پرواز مستقیم به کوالالامپور  در هفته دارد شما بعد از ۸ ساعت پرواز به این کشور وارد می‌شوید. از تجربه‌های هیجان انگیز مالزی می‌توان پرش و سقوط آزاد از برج کوالالامپور و غار نوردی‌های اسرار آمیز را دانست. البته هر شهر مالزی تفریح خاصی دارد که باید تجربه کنید مثلا پنانگ بهترین غذاهای لذیذ مالزی را می‌خورید و در لنکاوی چتر بازی می‌کنید. بهترین قهوه سفید را در شهر ایپوه می‌نوشید.

در روز‌های سفر قبل غروب آفتاب به بالای برج پتروناس همان برج‌های دوقولو که نماد کوالالامپور هستند بروید و در لحظه غروب آفتاب از بالای این برج منظره عالی را می‌بینید.

به گزارش ویرلن؛ تور‌های مالزی ۷ شب و ۸ روز هستند و به صورت دو مقصد و تک مقصدی بر روی وب‌سایت آژانس مقتدر سیر تابان می‌بینید. به علت نزدیکی مالزی به سنگاپور می‌توانید هم کوالالامپور را ببینید و هم سنگاپور ، تور ترکیبی مالزی و سنگاپور  با حدود هزینه سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قابل رزرو است. هر نوع توری که انتخاب کنید یک گشت شهری و نهار را مهمان آژانس هستید البته در تمام طول سفر یک راهنمای فارسی زبان همراه شماست. هتل‌های مالزی ارزان هستند و خدمات خوبی دارند توصیه می‌کنیم در مقاصد ساحلی حتما هتل‌های چهار و پنج ستاره رزرو کنید و از خدمات خوب هتل‌های مالزی لذت ببرید البته تمام هتل‌های پیشنهادی آژانس در تمام طول مدت اقامت شما دارای صبحانه و اینترنت رایگان هستند.

در مورد تمامی مقصد‌ها اطلاعات کامل و مفیدی در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر تابان نوشته شده با مطالعه جذابیت‌های گردشگری مختلف تصمیم سفر به سواحل زیبای مالزی را بگیرید و راهی سفر به این کشور جالب شوید.

دبی؛ شهر تفریحات آبی هیجان انگیز

بهترین پارک‌های آبی دنیا را در دبی می‌بینید. پارک وایلدوادی دبی به قدری خوب طراحی شده و خوش ساخت است که یکی از جذابه‌های گردشگری دبی است وسایل بازی این پارک منحصر به فرد هستند و با رفتن به آنجا می‌توانید یک روز کامل، هیجان و آدرنالین را تجربه کنید تفریح و خوش گذرانی در این پارک در برنامه‌ریزی اکثر گردشگران دبی گنجانده می‌شود.

دبی؛ شهر تفریحات آبی هیجان انگیز

این شهر همه ساله با پیشرفت‌های چشمگیر همه را شگفت زده می‌کند. اینجا بلند‌ترین برج دنیا را دارد و مجلل‌ترین هتل‌های عربی را می‌بینید این اواخر هم یک قاب عکس بزرگ طراحی و ساخته شده که  این قاب غول‌پیکر به گونه‌ای قاب دبی محسوب می‌شود این قاب از کیلومتر‌ها دور‌تر هم نمایان است اما برای دیدن آن به پارک زعبیل بروید و از این شاهکار معماری مدرن لذت ببرید.

تمامی هتل‌های دبی خوب و با کیفیت هستند البته با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان هم مشورت کنید و مشخصات هر هتل را در وب‌سایت آژانس مطالعه کنید اما می‌توانید بسیار ارزان با رزرو هتل سه ستاره خوب به دبی سفر کنید. تمام تور‌های دبی با خط‌های هواپیمایی امارات، ماهان و ایران ایر در ساعات خوبی به دبی پرواز می‌کنند که شما اختیار کامل در انتخاب ساعات پروازی و تاریخ سفر خود را دارید.
برای خرید از برند‌های معروف دنیا به امارات مال بروید در این مجموعه اسکلت باز‌سازی شده یک دایناسور چند صد میلیون ساله را می‌بینید که بسیار هیجان انگیز است. این مجموعه تفریحات جالب توجهی برای کودکان و بزرگسالان هم دارد.

سفر به دبی نیاز به ویزا دارد،‌ کارشناسان مسافرتی آژانس مقتدر سیر تابان برای تمام گردشگران  اقدام به درخواست صدور ویزای امارات ‌می‌کنند. شما با حدود هزینه یک میلیون و سیصد هزار تومان که شامل همین خدمات ویزا، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت به هتل و صبحانه رایگان می‌شود از گردشگران این‌روز‌های دبی می‌شوید و در کنار سواحل زیبای دبی حمام آفتاب می‌گیرید.

لباس تابستانه بردارید و برای خرید تور دبی اقدام کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر