;
coinex

اپل ویژگی خود شیفتگی انیموجی را به واسطه میموجی وارد مرحله جدیدی کرد

اپل می‌خواهد ویژگی انیموجی را به یک سطح جدید به نام میموجی (Memoji) ارتقاء دهد و این ارتقاء بیشتر از اضافه کردن یک قابلیت تشخیص زبان یا دایناسور ترسناک است.

آنچه که سازنده مشهور آمریکایی چند دقیقه پیش در کنفرانس WWDC 2018 معرفی کرد این توانایی را دارد که در تمایلات ما به خود شیفتگی یک تغییر اساسی ایجاد کند و آن‌ها را به یک نتیجه گیری منطقی به نام میموجی برساند. برای این که میموجی بتواند عملکرد خود را ارائه کند دوربین‌های ترو دپث (TrueDepth) گوشی‌های اپل ویژگی‌های صورت شما را اسکن می‌کنند و تنها یک نمای کودکانه از صورت شما را در فریم باقی می‌گذارند.

بعد از این مرحله شما می‌توانید به واسطه ابزارهای آرایشی ارائه شده به هر نحوی که می‌خواهید تصویر صورت خود را تزیین کنید. کاربر برای مثال می‌تواند موهای سر نمای دیجیتالی خود را کوتاه کند، به ایموجی نشان داده شده خال یا عینک اضافه کند یا هر تغییر دیگری را که می‌خواهد در آن اعمال سازد. شما همچنین می‌توانید از میموجی ارائه شده به صورت عادی و بدون اضافه سازی هیچ مشخصه دیگری استفاده نمایید. این قابلیت مخاطبان شما را قادر می‌سازد تا چهره کارتونی شما را هم ببینند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر