;
coinex

بیت کوین به عنوان ارز رسمی فرودگاه استرالیا انتخاب شد

بیت کوین به ارز رسمی فرودگاه استرالیا تبدیل شد و استفاده از آن به صورت رسمی تایید گشت. از این پس خریدها و پرداخت ها از طریق بیت کوین امکان پذیر است.

به گزارش تکراتو، فرودگاه استرالیا بیت کوین را به عنوان ارز دیجیتالی مورد استفاده معرفی و تایید کرده است. این فرودگاه اولین فرودگاه در جهان است که خریدها و مبادلات ارزی مسافران را از طریق ارز دیجیتالی انجام می دهد.

بیت کوین ارز رسمی فرودگاه استرالیا

یکی از دغدغه های بسیاری از مسافران که به کشورهای مختلف سفر می کنند، تبدیل ارز و یا خرید با پول دیگر کشورها است. اما به نظر می رسد این مشکل برای مسافرانی که به استرالیا سفر می کنند به طور کامل حل شده باشد.

از ماه ژانویه بود که مقامات فرودگاه بریزبن اعلام کردند که طرحی را به اجرا درخواهند آورد تا مسافران پرداخت های خود را راحت تر انجام دهند. اکنون که این طرح نهایی شده است مشخص شد که راه اندازی سامانه های پرداخت از طریق ارز دیجیتال در این فرودگاه در دستور کار مقامات قرار داشته است.

هم اکنون 30 فروشگاه خرده فروشی در فرودگاه بریزبن وجود دارند که می توان در آن ها از طریق بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خرید کرد.

یکی از مدیران این پروژه در مورد ارز رسمی فرودگاه استرالیا که اکنون بیت کوین است اعلام کرد که آنها برای دو هفته طرح خرید از طریق ارز دیجیتال را آزمایش کرده و  سپس آن را به صورت رسمی اجرایی کرده اند. به گفته وی اکنون تنها مسئله باقی مانده آموزش مسافران است. استفاده از بیت کوین می تواند بسیار جالب باشد زیرا دیگر کسی با خطر پول تقلبی یا کارت های اعتباری نامعتبر روبه رو نخواهد بود.

.

منبع: telegraph

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر