;
coinex

دستور رهبر به سازمان انرژی هسته ای ؛ فعالیت های هسته ای آغاز شود

رهبر انقلاب به سازمان انرژی هسته ای دستور دادند تا سریعا اقدامات لازم برای رسیدن به ۱۹۰ هزار سو را فعلا در چارچوب برجام فراهم نمایند.

به گزارش تکراتو، دیروز مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با سخنرانی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام راحل همراه بود.

دستور امام خامنه ای به سازمان انرژی هسته ای

امام خامنه‌ای در این مراسم در بخشی از سخنانشان به برجام اشاره کردند. ایشان درباره برجام فرمودند، به نظر می رسد بعضی از دولت‌های اروپایی توقع دارند ملت ایران هم تحریم‌ها را تحمل کنند و هم از فعالیت هسته‌ای خود دست بکشند و محدودیت‌ها را تحمل کرده و در محدودیت به زندگی ادامه دهند. ایشان در ادامه تاکید کردند که این دولت ها باید بدانند که این خواب آشفته تعبیر نخواهد شد.

ایشان بیان نمودند که ملت و دولت ایران تحمل نمی‌کنند هم تحریم شوند و هم در حبس هسته‌ای باشند. ایشان به سازمان انرژی هسته ای دستور دادند تا سریعا آمادگی لازم برای رسیدن به 190 هزار سو را فعلا در چارچوب برجام فراهم کنند و همچنین برخی مقدمات دیگر را که رئیس‌جمهور دستور داده از فردا آغاز نمایند.

.

منبع: tasnimnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    انرژی هسته‌ای باید به رفراندوم گذاشته بشه

    پاسخ