;
coinex

گلکسی اس 10 پلاس ؛ قاتلی برای دوربین‌های حرفه‌ای [تماشا کنید]

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس (Samsung Galaxy S10 Plus) که برخی از آن با عنوان گلکسی X یاد می‌کنند پرچمدار قدرتمند 2019 جهان است که البته با ویژگی‌های جذابی به بازار عرضه خواهد شد، وجود دوربین سه‌گانه یکی از آنهاست.

مشخصات گلکسی اس 10 پلاس

دوربین سه‌گانه تنها جذابیت مدل پلاس گلکسی S 10 نخواهد بود. گفته می‌شود که در این گوشی پرچم‌دار، سامسونگ در نهایت موفق خواهد شد تا سنسور اثر انگشت را به زیر نمایشگر آن انتقال دهد.

البته وجود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر موضوع چندان جدیدی نیست. ویوو اولین کمپانی است که توانست با همکاری سیناپتیکس این قابلیت را به نمایش بگذارد و احتمالا سامسونگ این ویژگی را با سری گلکسی اس 10 معرفی خواهد کرد. البته برخی کارشناسان این صنعت، این شانس را برای گلکسی نوت 9 نیز قایل هستند.

مشخصات گلکسی اس 10 پلاس

بر اساس آخرین شایعات درز شده، سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس مجهز به یک نمایشگر سوپر آمولد بدون مرز 6.3 اینچی با رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل است که از نسبت تصویر 18.5 به 9 برخوردار خواهد بود.

اما دوربین مهمترین و البته جذاب‌ترین ویژگی پرچمدار بعدی سامسونگ است. دوربین گلکسی اس 10 پلاس درست به مانند هواوی پی 20 پرو به سه سنسور دوربین مجهز است. یک سنسور 24 مگاپیکسل، یک سنسور 8 مگاپیکسل و یک سنسور 12 مگاپیکسلی ترکیب دوربین سه گانه اصلی آن را تشکیل می‌دهند. دهانه دیافراگم f/1.5، فوکوس خودکار تشخیص فاز دوآل پیکسل و بزرگنمایی 3x از ویژگی‌های بارز این دوربین سه گانه است.


بیشتر بخوانید: بررسی دوربین سه گانه هواوی پی 20 پرو


البته جذابیت‌های دوربین به همین جا ختم نمی‌شود. دوربین سلفی این پرچمدار نیز به یک سنسور 12 مگاپیکسلی زاویه باز با دهانه دیافراگم f/1.6 مجهز بوده که قابلیت تشخیص چهره سه بعدی را نیز در اختیار دارد. فیلمبرداری با کیفیت 1440p با نرخ 30 فریم بر ثانیه و HDR خودکار از دیگر مشخصات دوربین گلکسی اس 10 پلاس خواهد بود.

پردازنده‌ای که در درون این دستگاه قدرتنمایی خواهد کرد، چیپست بهینه سازی شده اسنپدراگون 845 خواهد بود؛ هرچند که برخی از تحلیلگران معتقدند این اسنپدراگون 855 است که مغز متفکر آن را شامل می‌شود.

از دیگر مشخصات گلکسی اس 10 پلاس می‌توان به 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. قدرت لازم برای انجام وظایف این گوشی از یک باتری 4150 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود. این باتری از قابلیت شارژ سریع Quick charge 4.0 پشتیبانی می‌کند. قیمت و تاریخ عرضه این دستگاه هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.

اکنون به تماشای ویدیوی زیر بنشینید تا ببینید که سامسونگ برای رقابت و بدست آوردن سهم بیشتری از بازار گوشی‌های پرچم‌دار جهان، چه محصولی را روانه بازار خواهد کرد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.
منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر