;
coinex

تعلیق پروژه های مشترک پژو سیتروئن فرانسه در ایران

تعلیق پروژه های مشترک پژو سیتروئن و ایران خبرساز شد. این گروه خودروسازی شروع به تعلیق پروژه‌های مشترک خود در ایران کرده است.

به گزارش تکراتو، علت تعلیق پروژه های مشترک پژو سیتروئن با ایران، خروج آمریکا از برجام است و این گروه خودروسازی قصد دارد تا از تحریم‌های آمریکا که پس از خروج این کشور از توافق هسته‌ای، بر علیه ایران وضع شده‌اند، جلوگیری کند.


بیشتر بخوانید: آیا پژو برای ادامه کار با ایران قادر به دور زدن تحریم ها خواهد بود؟


تعلیق پروژه های مشترک پژو سیتروئن

پژو سیتروئن روز دوشنبه بود که در بیانیه ای اعلام کرد که این گروه خودروسازی شروع به تعلیق فعالیت‌های مشترک تجاری خود در ایران کرده تا به این ترتیب بتواند تا ۶ آگوست با قانون آمریکا مطابقت داشته باشد.

این گروه خودروسازی با حمایت دولت فرانسه، درحال مذاکره با مقامات آمریکا برای در نظر گرفتن یک معافیت از تحریم است. پژو یک قرارداد تولید خودرو با ایران امضا کرده است که ارزش آن ۷۰۰ میلیارد یورو (۸۱۸ میلیارد دلار) است.

این گروه خودروسازی اعلام کرده که تعلیق قراردادهای مشارکت این شرکت با ایران، بر چشم‌انداز مالی این شرکت تاثیری نمی‌گذارد؛ زیرا فعالیت‌های پژو سیتروئن در ایران، کمتر از ۱ درصد درآمد این شرکت را تشکیل می دهند.

.

منبع: donyayekhodro

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر