;
coinex

رونمایی از Asus ROG Phone موبایل مخصوص بازی های رایانه ای

موبایل مخصوص بازی های رایانه ای توسط یک شرکت تولید کننده موبایل، ساخته شد. این موبایل قابلیت هایی منحصر به فرد برای کاربران دارد.

به گزارش تکراتو، بخش بازی های رایانه ای شرکت ایسوس موبایل مخصوص بازی های رایانه ای به نام ROG Phone ساخته است. با توجه به قابلیت هایی که این موبایل دارد کاربران می توانند به راحتی برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنند.

 ROG Phone، موبایل مخصوص بازی های رایانه ای

موبایل Asus ROG Phone دارای نمایشگر آمولد ۶ اینچی Gorilla Glass6  و وضوح ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. یک پردازشگر 2.96 GHz  هشت هسته ای اسنپ دراگون با یکRAM   8 گیگابایتی   LPDDR4X دارد. همچنین سیستمی برای کاهش حرارت دستگاه دارد که کاربران مدت زمان طولانی تری می توانند با آن بازی کنند.

به گفته شرکت کوالکام پلتفرم موبایل اسنپ دراگون ۸۴۵ با Adreno 630 GPU  برای سرعت بالا طراحی شده و همزمان میزان انتشار حرارت را به حداقل می رساند و باتری کارآمدی دارد.

شرکت ایسوس همچنین برای مقابله با حرارت این موبایل مخصوص بازی های رایانه ای ، سیستم جدیدی به نام Game Cool ابداع کرده که شامل یک منتشر کننده حرارت از جنس مس، اتاق تبخیر سه بعدی و یک خنک کننده AeroActive (انتخابی) است که پشت موبایل هوا را به جریان می اندازد و اتلاف حرارت را سرعت می بخشد.

این موبایل یک حسگر مجاورت، حسگر Hall و دو حسگر اولتراسونیک AirTrigger دارد که مخصوص دکمه های کنترل است. قابلیت مهم دیگر این موبایل مخصوص بازی های رایانه ای ، پشتیبانی آن از جی پی اس است و بلوتوث ۵.۰ هم دارد.

.

منبع: newatlas

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر