;
coinex

همکاری اینتل و اسپرینت برای عرضه اولین رایانه های مبتنی بر 5G در سال آینده

اولین رایانه های مبتنی بر 5G قرار است سال آینده توسط اپراتور اسپرینت به بازار عرضه شوند. استفاده از چیپ های تولیدی اینتل کار را برای این اپراتور آسان کرده است.

به گزارش تکراتو، همزمان با پخش خبر عرضه اولین رایانه های مبتنی بر 5G توسط اسپرینت، دو کمپانی آسیایی،‌ یعنی ایسوس و ایسر نیز اعلام کردند که مشغول کار روی رایانه های 5G بر مبنای چیپ های اینتل هستند.

عرضه اولین رایانه های مبتنی بر 5G توسط اسپرینت و اینتل

به نظر می رسد که خبر عرضه اولین رایانه های مبتنی بر 5G ، بیش از همه برای مدیران اینتل هیجان انگیر باشد، زیرا این شرکت تا امروز در زمینه تولید چیپ های ارتباطی نتوانسته با کوالکام رقابت کند. اما جدا از این موضوعات، آیا واقعاً نسل پنجم شبکه های مخابراتی سال آینده فراگیر خواهند شد؟

بسیاری از اپراتورهای بزرگ در پاسخ این سوال اعلام کردند که در تلاش برای دستیابی به این هدف هستند. حتی چند شرکت نیز اعلام کردند که به مشتریان خود وعده اواخر امسال را برای آغاز عصر 5G داده اند. البته نام اسپرینت در میان این اپراتورها وجود ندارد.

.

منبع: hothardware

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر