;
coinex

دستیابی هکر هلندی به درآمد ۱۲۰ هزار دلاری در یک هفته؛ تست پلتفرم ارز مجازی Block.One

یک هکر هلندی توانست در مدت یک هفته به درآمد 120 هزار دلاری دست یابد. این هکر ۱۲ باگ در پلتفرم ارز مجازی Block.One پیدا کرده است.

به گزارش تکراتو، Block.One یک پلتفرم ارز مجازی است که بر پایه کسب و کار بلاکچین راه اندازی شده و حدود ۴ میلیارد دلار از پول مجازی سفارشی سازی شده خود به نام EOS را در پیشنهاد اولیه ارز دیجیتالی به فروش رسانده است.

بروک پیرس، مدیر بنیاد بیت کوین، که از جمله شخصیت های مطرح در انفجار پول های رمز پایه است، هم بنیانگذار پلتفرم Block.One نیز است. نسخه آزمایشی این پلتفرم متن باز هفته گذشته در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت.

درآمد 120 هزار دلاری هکر هلندی

پلتفرمBlock.One  نسبت به امنیت محصول خود بسیار مطمئن بود تا جایی که برای یافتن هر باگ، ۱۰ هزار دلار جایزه تعیین کرده بود. در ادامه یک هکر هلندی به نام Guido Vranken  توانست در مدت چند روز ۱۲ آسیب پذیری را تشخیص دهد و ۱۲۰ هزار دلار جایزه دریافت کند.

هکر Vranken یک هکر کلاه سفید است که پس از یافتن آسیب پذیری ها مستقیما با  Dan Larimer، مدیر ارشد این کمپانی تماس گرفته و در مورد باگ های شناسایی شده خبر داد. این هکر هلندی آسیب پذیری های مذکور را بسیار بد توصیف کرد که می توانند به صدماتی جدی منتهی شوند.

اگر برنامه های این کمپانی به همین صورت ادامه داشته باشد، احتمالا مجبور خواهند بود بخشی از سرمایه باقیمانده را نیز به هکرها اختصاص دهند.

.

منبع: business insider

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر