coinex
راهنمای خرید تکراتو

کانسپت رندر گوگل پیکسل 3 ایکس ال نمای احتمالی این گوشی را به نمایش می‌گذارد

انتشار رندرهای جدید گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 XL)، تصویری از طراحی احتمالی این گوشی هوشمند را نمایش می‌دهد.

هفته‌ی گذشته تصویری از رندر گوگل پیکسل 3 ایکس ال منتشر شد که توسط یکی از کاربران به نام Phone Designer طراحی شده بود و نمایی از وال‌پیپر همیشگی گوشی‌های سری گوگل پیکسل را به نمایش می‌گذاشت. در 48 ساعت اخیر، اخبار و گزارش‌هایی پیرامون پرچمدار بعدی کمکپانی گوگل منتشر شده که در نتیجه‌ی آن، رندرهای جدیدی طراحی شده‌اند؛ این تصویر رندر نیز بر اساس جدیدترین اطلاعات طراحی شده است. گفته می‌شود گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال در پاییز امسال رونمایی می‌شود.


بیشتر بخوانید: اولین تصویر واقعی گوشی پرچمدار گوگل پیکسل ۳ ایکس ال


اینطور که به نظر می‌رسد، کمپانی گوگل در طراحی گوشی‌های پرچمدار 2018 خود قصد دارد بسیاری از گرایش‌ها در بازار موبایل را در نظر بگیرد. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گوگل پیکسل 3 ایکس ال ، همانند بسیاری از گوشی‌های امروزی، به ناچ نمایشگر مجهز خواهد شد؛ اما متاسفانه از تنظیمات دوربین دوگانه برخوردار نمی‌شود. تصاویر قبلی از این گوشی پرچمدار، به وجود دو سنسور در ناچ نمایشگر اشاره کرده‌‌اند؛ این احتمال وجود دارد که گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال به دوربین سلفی دوگانه مجهز شود. البته هنوز هیچ‌چیز به صورت رسمی تایید نشده است. تنظیمات دوربین سلفی دوگانه، یکی دیگر از گرایش‌های محبوب بازار است که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند، اما به طور معمول، گوشی‌هایی به این فناوری مجهز هستند که از دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی خود بهره می‌‌برند. موبایل‌های هوشمندی که تنها از دوربین سلفی دوگانه برخوردار می‌شوند،‌ معمولا دستگاه‌های میان‌رده‌ی اندرویدی هستند که تنها در برخی بازارهای آسیایی عرضه می‌شوند. یکی از گوشی‌هایی که با این سبک طراحی همراه شده، اوپو اف 3 پلاس (Oppo F3 Plus) است.

مشخصات گوگل پیکسل 3 ایکس ال

گوگل پیکسل 3 ایکس ال از صفحه نمایش 6.2 اینچی برخوردار شده که در نسبت نمایشگر به بدنه‌ی 19:9 ساخته می‌شود. با این اوصاف، پیش‌بینی می‌شود که نسخه‌‌ی کوچک‌تر گوگل پیکسل 3 به صفحه نمایش 5.3 اینچی با نسبت 18:9 مجهز شود. این احتمال وجود دارد که طراحی آن شباهت زیادی به گوشی پیکسل 2 داشته باشد که سال گذشته رونمایی شده بود. نسل دوم گوشی‌های گوگل پیکسل در مهر ماه سال گذشته معرفی شدند؛ بنابراین گفته می‌شود که نسل جدید نیز در همین بازه‌ی زمانی رونمایی خواهد شد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر