;
coinex

شناسایی و حذف 80 درصد از سایت های هک شده توسط گوگل

گوگل اقدام به حذف 80 درصد از سایت های هک شده نموده است. این کمپانی موفق شد تا این سایت ها را شناسایی کند و بتواند آنها را حذف کند.

به گزارش تکراتو، سال گذشته بود که گوگل موفق به حذف 80 درصد از سایت های هک شده گشت. غول موتورهای جستجو 80 درصد از سایت های هک شده را در جستجوگر خود شناسایی نمود و در ادامه آنها را حذف کرد تا از این طریق امنیت و حریم شخصی کاربران اینترنت حفظ شود.

حذف 80 درصد از سایت های هک شده

شناسایی و حذف سایت های هک شده که معمولا برای سرقت اطلاعات کاربران و همین طور ارسال هرزنامه مورد استفاده قرار می گیرند می تواند به پاکسازی فضای مجازی بسیار کمک کند.

گوگل قرارداد نظامی هوش مصنوعی پنتاگون را تمدید نمی کند

البته گوگل پیش از این نیز بر روی حذف هرزنامه ها از خدمات پست الکترونیک جیمیل متمرکز شده بود و حالا مدعی است که به شدت در تلاش برای حذف سایت های هک شده و سایت هایی است که حاوی انواع مطالب تبلیغاتی و مزاحم هستند.

یکی از مدیران ارشد واحد جستجوگر گوگل در وبلاگ خود مطلبی منتشر کرده که براساس آن این شرکت تلاش های خود برای حذف سایت های هک شده و حاوی هرزنامه از جستجوگر خود را شدت بخشیده و در حال همکاری با برخی شرکت های طراح سیستم های مدیریت محتوای محبوب مانند ورد پرس و جوملا است تا با کمک آنها نیز بتواند با سوءاستفاده های این چنینی مقابله کند.

گوگل در راستای این موضوع دستورالعمل هایی را در اختیار مدیران وب سایت ها قرار داده تا آنها بتوانند محتوا و خدماتی باکیفیت بیشتر تولید کنند. در سال 2017 نیز بیش از ۲۵۰ نشست با مدیران وب سایت ها در سراسر جهان به همین منظور انجام شد.

در سال ۲۰۱۷ گوگل بیش از ۴۵ میلیون پیام برای مالکان وب سایت های ثبت شده ارسال کرد تا به آنها در مورد مشکلات احتمالی وب سایت هایشان که در زمان جستجو در گوگل مشخص می شد، هشدار دهد. این کمپانی در ادامه سال گذشته موفق شد تا به حذف 80 درصد از سایت های هک شده بپردازد.

.

منبع:  searchenginejournal

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر