;
coinex

نیمه مرداد زمان قطع همکاری هیوندای با کرمان موتور ؛ خروج هیوندای از ایران

قطع همکاری هیوندای با کرمان موتور نزدیک است. خروج آمریکا از برجام باعث شد تا شرکت های خودروسازی خارجی نیز تصمیم به خروج از ایران بگیرند.

به گزارش تکراتو، خروج آمریکا از برجام باعث شد تا خودروسازان خارجی ریسک ماندن و پشت کردن به تحریم آمریکایی ها را نپذیرند و تصمیم به خروج از ایران داشته باشند.


بیشتر بخوانید: آیا خروج هیوندای از ایران حقیقت دارد؟


قطع همکاری هیوندای با کرمان موتور

در ابتدا گروه خودروسازی پژوسیتروئن اعلام کرد که به دلیل خروج آمریکا از برجام، فعالیت های خود در ایران را به تعلیق درمی آورد. اکنون خبر رسیده که خودروساز کره ای نیز قصد خروج از ایران را دارد. کره ای ها سریعا پس از اعلام خروج آمریکا از برجام، به شرکای ایرانی خود اعلام کرده اند چاره ای جز رفتن ندارند.

پس از توافق هسته ای و برجام، هیوندای وارد همکاری مشترک با کرمان موتور شد. این کمپانی قرار است از نیمه مرداد ماه سال جاری، از ایران خارج شود.

هیوندای در حال مونتاژ چند محصول خود در کرمان موتور است و قرار بود مدل النترا را نیز به جمع آنها اضافه کند. اما در اولین قدم، مونتاژ این محصول در خودروسازی بخش خصوصی کشور منتفی شده است. با این وجود، اکنون پایان کار نیست و هیوندای قرار است تا نیمه مرداد ماه امسال، همزمان با پایان یافتن ضرب الاجل آمریکایی ها برای بازگرداندن تحریم ها، به همکاری با کرمان موتور ادامه دهد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر