;
coinex

نوکیا 5.1 پلاس در رندرهای جدید رخ نشان داد؛ گوشی دیگری از نوکیا با ناچ نمایشگر

رندرهای جدید نوکیا 5.1 پلاس (Nokia 5.1 Plus)  منتشر شد که از وجود ناچ نمایشگر در این موبایل هوشمند خبر می‌دهد.

تنها چند هفته از برگزاری رویداد بزرگ کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال در روسیه می‌گذرد. این کمپانی از گوشی‌های نوکیا 2.1، نوکیا 3.1 و نوکیا 5.1 رونمایی کرد. این گوشی‌ها درواقع نسل جدید مدل‌های نوکیا 2،‌ نوکیا 3 و نوکیا 5 هستند که در سال گذشته عرضه شدند.

انتظار داشتیم که کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال، تا پایان سال 2018 تنها از یک گوشی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 845 رونمایی کند؛ اما اینطور که از شواهد پیداست، برنامه‌های این کمپانی در سال 2018 هنوز به اتمام نرسیده است. اخیرا رندرهای CAD از گوشی نوکیا 5.1 پلاس منتشر شده است؛ این تصاویر نشان می‌دهند که نسخه‌ی پلاس نوکیا 5.1 نیز همانند نوکیا ایکس 6 (Nokia X6) از ناچ نمایشگر برخوردار خواهد شد.

رندرهای جدید نوکیا 5.1 پلاس (Nokia 5.1 Plus)  منتشر شد که از وجود ناچ نمایشگر در این موبایل هوشمند خبر می‌دهد.

رندرهای CAD که در نتیجه‌ی کار گروهی OnLeaks و TigerMobiles طراحی شده‌اند، گوشی نوکیا 5.1 پلاس را در ابعاد 149.5 در 71.9 در 8 میلی‌متر نشان می‌دهند که در اندازه نمایشگر 5.7 اینچی ساخته شده است.


بیشتر بخوانید: گوشی میان رده نوکیا ۵.۱ شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال در ۴ مدل به FCC رسید


این ناچ که در قسمت بالایی گوشی هوشمند نوکیا 5.1 پلاس قرار گرفته، بزرگ‌تر از گوشی نوکیا ایکس 6 طراحی شده است. در این قسمت، یک دوربین، اسپیکر و سنسورها قرار گرفته‌اند. در قسمت پایینی صفحه نمایش، یک حاشیه‌ی تقریبا قطور دیده می‌شود که لوگوی نوکیا نیز روی آن دیده می‌شود.

پنل پشتی نوکیا 5.1 پلاس شباهت زیادی به نوکیا ایکس 6 دارد. لنزهای دوربین دوگانه به صورت عمودی در کنار هم چیده شده‌اند و فلاش LED نیز به همان ترتیب در کنار آنها قرار دارد. در مجموع،‌ این موبایل زیباتر از نوکیا ایکس 6 طراحی شده است. اسکنر اثر انگشت در نوکیا 5.1 پلاس ،‌ کمی پایین‌تر از ماژول دوربین تعبیه شده و به نظر می‌رسد که پنل پشتی،‌ از جنس شیشه باشد.

پورت یو‌اس‌بی نوع سی در نسخه‌ی پلاس گوشی نوکیا 5.1 در لبه‌ی پایینی قرار گرفته و دو اسپیکر همراه با یک میکروفون نیز در همین قسمت دیده می‌شوند. جک هدفون استاندارد 3.5 میلی‌متری و یک میکروفون دیگر در لبه‌ی بالایی قرار دارند.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره‌ی مشخصات گوشی‌های نوکیا در دست نیست. اما پیش‌بینی می‌شود که این موبایل با مشخصاتی مشابه نوکیا 5.1 و نوکیا 6.1 همراه باشد. اگر نوکیا 5.1 نیز در سال 2018 رونمایی شود، نهمین گوشی هوشمند این برند در سال جاری خواهد بود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر