;
coinex

باز هم دوربین سه‌گانه اما این‌بار در نوکیا 9 ایکس [تماشا کنید]

اخیرا فیلمی از یک گوشی مفهومی به نام نوکیا 9 ایکس (Nokia 9x) در کانال Concept Creator یوتیوب دیده شده است. بارزترین ویژگی این اسمارت فون، وجود دوربین سه‌گانه اصلی در پنل پشتی آن است.

این ویدیو یک گوشی زیبا را با دوربین سه گانه نمایش می‌دهد. نوکیا 9 ایکس نام انتخاب شده توسط کانسپت کریتور است، زیرا هنوز هیچ مطلبی در مورد این محصول در فضای مجازی منتشر نشده است. قبل از همه چیز این نکته را در نظر بگیرید که گوشی نشان داده شده در این ویدیو یک مدل مفهومی (کانسپت) است و نه یک طرح اصلی!

نوکیا 9 ایکس و دوربین سه‌گانه

در مجموع می‌توان گفت که نوکیا 9 ایکس از یک بدنه جعبه‌ای شکل با لبه‌های منحنی برخوردار است، اما میزان انحنای بدنه این محصول به اندازه انحنای گوشی‌های موجود در بازار نیست. به نظر می‌رسد که اچ ام دی گلوبال در ساخت این گوشی زیبا از یک بدنه فلزی استفاده کرده است اگرچه که ظاهرا جنس کاور پشتی گوشی فرق دارد. یک اسپیکر و جک 3.5 میلی‌متری هدفون در بالای گوشی و یک اسپیکر هم در پایین گوشی دیده می‌شود.

نوکیا 9 ایکس و دوربین سه‌گانه

با توجه به آنچه که در این فیلم دیده می‌شود می‌توان گفت که اچ ام دی گلوبال همه کلیدهای فیزیکی نوکیا 9 ایکس را در سمت راست بدنه این محصول و پورت سیمکارت آن را در سمت چپ بدنه آن قرار داده است. جالب‌ترین ویژگی طراحی این گوشی هوشمند دوربین سه سنسور پنل پشتی آن محسوب می‌شود.

طراح آن دو سنسور در بالای یک فلش دوگانه LED و یک سنسور را در زیر آن جای داده است. به نظر می‌رسد که نوکیا هم می‌خواهد مانند هواوی و شاید اپل، به جمع سازندگانی بپیوندد که در ساخت گوشی‌های خود از دوربین‌های اصلی سه گانه استفاده می‌کنند. البته به این جمع سامسونگ را نیز اضافه کنید. گویا این شرکت نیز قصد دارد تا گلکسی اس 10 را با سه سنسور دوربین اصلی راهی بازار کند.



سنسور اثر انگشت نوکیا 9 ایکس در زیر دوربین اصلی این گوشی هوشمند و لوگوی سازنده فنلاندی را هم در پشت این محصول حک شده است. در این ویدیو، نوکیا 9X در دو رنگ مشکی – طلایی و سفید – طلایی دیده می‌شود.

همان طور که گفته شد، گوشی نشان داده شده در این فیلم فقط یک گوشی کانسپت بوده و منبع منتشر کننده هیچ جزییاتی در مورد مشخصات آن منتشر نکرده است.

انتظار نداشته باشید که اچ ام دی گلوبال محصولی را به نام نوکیا 9 ایکس عرضه کند. حتی اگر که این سازنده بخواهد چنین محصولی را هم عرضه کند، ظاهر آن به احتمال زیاد با طراحی گوشی هوشمندی که در فیلم زیر می‌بینید، تفاوت‌های برجسته‌ای خواهد داشت.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر