;
coinex

تصویر قاب محافظ گلکسی نوت 9 از وجود 5 دکمه‌ی فیزیکی در این دستگاه خبر می‌دهد

اخیرا تصویری از قاب محافظ گوشی پرچمدار گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) منتشر شده که به وجود پنج دکمه‌ی فیزیکی و چیدمان جدید سنسور اثر انگشت اشاره می‌کند.

یکی از افشاگرهای مشهور به نام Ice Universe، دو تصویر جدید را در توییتر منتشر کرده که نمایی از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 9 را به نمایش می‌گذارد. این تصویر جدید که یک قاب ساده‌ی شفاف را نشان می‌دهد، برخی جزئیات گوشی جدید سامسونگ را فاش می‌کند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، گلکسی نوت 9 از ماژول دوربین دوگانه برخوردار می‌شود که به صورت افقی در کنار هم چیده‌ شده‌اند. جایگاه اثر انگشت نیز برخلاف پرچمداران قبلی سامسونگ، کمی پایین‌تر از ماژول دوربین قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: رندرهای گلکسی نوت ۹ طراحی متفاوت دوربین دوگانه را به نمایش می‌گذارند


گلکسی نوت 9 از ماژول دوربین دوگانه برخوردار می‌شود که به صورت افقی در کنار هم چیده‌ شده‌اند.

طراحی جدید سامسونگ نسبت به مدل‌‌های قبلی، زیباتر و کارآمدتر بوده و دسترسی به سنسور اثر انگشت در نوت 9، ساده‌تر از پرچمداران قبلی سامسونگ است.

با توجه به تصویر منتشر شده می‌توان گفت که دکمه‌ی پاور در گلکسی نوت 9 سامسونگ، در لبه‌ی سمت راستی دستگاه تعبیه شده است؛‌ این در حالیست که دکمه‌های تنظیم صدا و بیکسبی در لبه‌ی سمت چپی قرار گرفته‌اند. اما در قسمت پایینی لبه‌ی سمت راستی، جایگاه نصب دکمه‌ی دیگری دیده می‌شود که عملکرد آن مشخص نیست. این احتمال وجود دارد که دکمه‌ی جدید برای دسترسی سریع‌تر به دوربین طراحی شده باشد که قبلا مشابه آن را در گوشی‌های سونی اکسپریا دیده‌‌ایم. نظر شما درباره‌ی طراحی جدید نوت 9 چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

اخیرا تصویری از قاب محافظ گوشی پرچمدار گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) منتشر شده که به وجود پنج دکمه‌ی فیزیکی و چیدمان جدید سنسور اثر انگشت اشاره می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر