;
coinex

دوربین گلکسی نوت 9 یکی از برترین ویژگی‌های این فبلت پرچمدار

دوربین گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) یکی از برگ‌های برنده اصلی این محصول است. این گوشی هوشمند احتمالا در اوایل ماه اوت رونمایی می‌شود.

گزارش‌های جدید حکایت از آن دارند که گلکسی نوت 9 در تاریخ 18 مرداد (9 اوت) معرفی می‌شود. اگر این گفته صحت داشته باشد، این فبلت پرچمدار 2 هفته زودتر از گلکسی نوت 8 معرفی شده و تا آخر ماه اوت (اوایل شهریور) در بازار عرضه می‌شود.

گفته می‌شود که سامسونگ کمی سبک طراحی فبلت جدیدش را تغییر داده، اما ظاهرا این تغییر باعث نشده که سازنده مشهور کره‌ای زمان معرفی فبلت جدیدش را هم تغییر دهد.


بیشتر بخوانید: تاریخ رونمایی گلکسی نوت ۹ سامسونگ مشخص شد


تصاویری که از محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 9 منتشر شده‌اند، فرق بسیار زیادی را بین نمای جلوی این گوشی و مدل قبلی آن نشان نمی‌دهند؛ البته باید به این نکته اشاره کرد که حاشیه بالایی و پایینی نمایشگر گلکسی نوت 9 از حاشیه بالایی و پایینی نمایشگر گلکسی نوت 8 کمی باریک‌تر است.

دوربین گلکسی نوت 9

شباهت زیاد گلکسی نوت 9 به گلکسی نوت 8 چندان هم غافلگیر کننده نیست، زیرا قرار بود که این محصول در قالب یک گوشی ارتقا یافته شبیه به نوت 8 عرضه شود و تغییرات اصلی در گوشی‌های گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 اتفاق افتد. نمایشگر تمام صفحه و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر از جمله این تغییرات اساسی است.

بلومبرگ به نقل از یک منبع ناشناس می‌گوید که سازنده مشهور کره‌ای دوربین گلکسی نوت 9 را به میزان زیادی در مقایسه با دوربین فبلت پرچمدار 2017 خود ارتقا داده است.


بیشتر بخوانید: گلکسی اس ۱۰ سامسونگ به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز می‌شود


سامسونگ در ساخت گلکسی نوت 8 از یک دوربین دوگانه با یک سنسور واید انگل و یک سنسور تله فوتو استفاده کرد تا بتواند قابلیت بزرگنمایی 2x را در اختیار کاربرانش بگذارد. به نظر می‌رسد که دوربین گلکسی نوت 9 علاوه بر این، به ویژگی‌های برجسته دیگری هم مجهز شود.

نمی‌توان با اطمینان کامل نسبت به ماهیت این ویژگی‌ها حرفی زد، اما براساس آنچه که سامسونگ در گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به کار گرفته است، می‌توان احتمال داد که دوربین گلکسی نوت 9 نیز ویژگی‌های برجسته دوربین اس 9 را به ارث ببرد.

کاور پشتی گلکسی نوت 9

سامسونگ به دلیل نصب کردن سنسور اسکنر اثر انگشت در کنار دوربین اصلی گوشی‌های سری اس 8، بسیار مورد انتقاد قرار گرفت و به همین دلیل این سنسور را در گوشی‌های گلکسی اس 9 به زیر ماژول دوربین منتقل کرد. انتظار می‌رود که همین روند در ساخت گلکسی نوت 9 نیز ادامه پیدا کند.

گلکسی نوت جدید با چیپست اسنپدراگون 845/اگزینوس 9810 عرضه شده و با این اوصاف دوربین آن نیز توانایی ضبط فیلم با سرعت فوق آهسته را نیز دارد. بعید نیست که سامسونگ سنسور واید انگل دوربین گلکسی نوت 9 را به یک دیافراگم متغیر مجهز کند تا بتواند در شرایط کم نور کارایی بهتری را در زمینه عکاسی و فیلمبرداری ارائه دهد. علاوه بر این، احتمال مجهز شدن دوربین نوت 9 به حالت پرتره هم وجود دارد.

سامسونگ گفته است که نسخه جدید دستیار مجازی، بیکسبی 2.0، خود را با این فبلت به نمایش می‌گذارد . انتظار می‌رود که قابلیت بیکسبی ویژن (Bibxy Vision) هم یکپارچگی عمیق‌تری با دوربین نوت 9 پیدا کرده باشد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر