;
coinex

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ؛ قدرتمندترین گوشی اندرویدی

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون (Asus ROG Phone) از نظر تئوری قوی‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی محسوب می‌شود که تا به حال ساخته شده است.

این محصول اولین گوشی اندرویدی به شمار می‌آید که به یک چیپست هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 845 با سرعت کلاک بهبود یافته، مجهز شده است. در این رابطه بد نیست بدانید که سرعت کلاک تراشه کوالکام 845 راگ فون 2.96 GHz و سرعت کلاک سایر تراشه‌های اسنپدراگون 845 کوالکام 2.8 GHz است.

تنها تراشه قدرتمندتری که سازنده مشهور آمریکایی اخیرا رونمایی کرد، اسنپدراگون 850 محسوب می‌شود که برای رایانه‌های شخصی با سیستم عامل ویندوز ساخته شده است.


بیشتر بخوانید: کوالکام از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۰ برای کامپیوترهای ویندوزی رونمایی کرد


گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون اخیرا در بنچمارک گیک بنچ رویت شد و نتایج خیره کننده‌ای را ارائه کرد. نتایج گیک بنچ نشان می‌دهد که این غول گیمینگ نه تنها از نظر تئوری بلکه به طور عملی هم قوی‌ترین گوشی اندرویدی محسوب می‌شود که تا به امروز ساخته شده است.

ایسوس راگ فون

ایسوس راگ فون با کسب 2547 امتیاز در تست تک هسته‌ای و 9534 امتیاز در تست چند هسته‌ای از همه گوشی‌های قدرتمند اندروید موجود در بازار مانند شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2S)، سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس (Samsung Galaxy S9 Plus) و وان پلاس 6 (OnePlus 6) پیشی گرفته است.


بررسی شیائومی می میکس ۲ اس (Xiaomi Mi Mix 2S) ؛ بهترین پرچمدار اقتصادی


پردازشگر تقویت شده موبایل راگ فون با یک رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی UFS پشتیبانی می‌شود. این گوشی هوشمند محتویات مورد نظر کاربر را به واسطه یک پنل 6 اینچی فول اچ دی پلاس نمایش می‌دهد. نرخ تازه سازی این نمایشگر (90 هرتز) به اندازه 30 هرتز از نرخ تازه سازی نمایشگر گوشی گیمینگ ریزر فون (Razer Phone) کمتر است، اما باز هم از چشم گیمرها به عنوان یک ویژگی منحصر بفرد دیده می‌شود.

ایسوس راگ فون

راگ فون تنها محصول موجود در بازار است که از 3 پورت یو اس بی نوع سی بهره می‌برد. این پورت‌ها شما را قادر می‌سازند تا گوشی خود را در هنگام بازی و متصل بودن به تجهیزات جانبی مانند هدفون و گیم پد شارژ کنید. سازنده مشهور تایوانی 4 گجت جانبی را در کنار راگ فون در اختیار کاربرانش گذاشته است تا تجربه گیمینگ آن‌ها را بهبود ببخشد.


بررسی گوشی ایسوس راگ فون ؛ یک غول تمام عیار در دنیای گوشی‌های گیمینگ


این چهار ابزار عبارتند از یک سیستم خنک کننده فن دار به نام آئرو اکتیو کولر (AeroActive Cooler) با قابلیت کنترل از طریق یک نرم افزار اختصاصی، یک گیم پد با شاسی‌های فیزیکی از طرف شرکت گیم وایز (Gamevice)، یک پایه تویین ویو (TwinView) دارای نمایشگر ثانویه 6 اینچی و یک داک موبایل دسکتاپ (Mobile Desktop Dock) برای اتصال گوشی به یک رایانه شخصی!

ایسوس گوشی راگ فون را برای رقابت با گوشی‌های گیمینگ شیائومی بلک شارک (Xiaomi Black Shark) و ریزر فون ساخته است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این محصول می‌تواند این دو گوشی قدرتمند را شکست دهد یا خیر!

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر