;
coinex

مشخصات کامل اوپو فایند ایکس چند روز قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس (OPPO Find X) در 29 خرداد ماه (19 ژوئن) رسما معرفی می‌شود؛ با اینحال انتشار اخبار و گزارش‌های پیرامون آن، جزئیات بیشتری از این موبایل را فاش می‌کند.

یکی از افشاگرهای معروف هندی به نام ایشان آگاروال، اخیرا اطلاعات بیشتری از مشخصات کامل گوشی اوپو فایند ایکس را فاش کرده است. البته اکثر اطلاعاتی که در این خبر جدید منتشر شده، با گزارش‌هایی که قبلا شنیده‌ایم مطابقت دارند. با اینحال، مشخصاتی از جمله ابعاد، تنوع رنگی و عمر باتری اوپو فایند ایکس در گزارش جدید لو رفته است.

برگه‌‌ی مشخصات فاش شده از اوپو فایند ایکس نشان می‌دهد که این موبایل از صفحه نمایش 6.4 اینچی آمولد برخوردار می‌شود که از رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل پشتیبانی می‌کند. این موبایل در نسبت نمایشگر به بدنه‌ی 19.5:9 ساخته خواهد شد. این مساله نشان می‌دهد که فایند ایکس اوپو احتمالا به ناچ نمایشگر مجهز می‌شود که البته اشکالی برای فضای صفحه نمایش ایجاد نمی‌کند. اوپو فایند ایکس در ابعاد 156.7 در 74.2 در 9.6 میلی‌متری ساخته می‌شود و احتمالا 186 گرم وزن خواهد داشت. این گوشی هوشمند از برند اوپو در تنوع رنگی قرمز و آبی عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: OPPO Find X رقیب اصلی ویوو نکس خواهد بود: هر دو مجهز به نمایشگر تمام صفحه


یکی از افشاگرهای معروف هندی به نام ایشان آگاروال، اخیرا اطلاعات بیشتری از مشخصات کامل گوشی اوپو فایند ایکس را فاش کرده است. البته اکثر اطلاعاتی که در این خبر جدید منتشر شده، با گزارش‌هایی که قبلا شنیده‌ایم مطابقت دارند.

مشخصات اوپو فایند ایکس

اوپو قبلا اعلام کرده است که فایند ایکس به سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز می‌شود که همراه با رم 8 گیگابایتی، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد. همچنین گفته می‌شود که این اسمارت فون در یک نسخه‌ی مجهز به حافظه داخلی 256 گیگابایتی به فروش خواهد رسید. مشخصات جدید نیز همانند فهرست فاش شده در تنا نشان می‌دهند که اوپو فایند ایکس در نسخه‌ی دیگر 128 گیگابایتی نیز در دسترس قرار می‌‌گیرد. این موبایل هوشمند با باتری 3730 میلی‌‌آمپر ساعتی همراه خواهد شد.

از دیگر مشخصات فایند ایکس می‌توان به ماژول دوربین دوگانه‌ای اشاره کرد که در پنل پشتی قرار دارد. یک لنز 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و یک سنسور ثانویه‌ی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، تنظیمات این دوربین را تشکیل می‌دهند. علاوه بر این، یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی دستگاه قرار می‌گیرد.

رابط کاربری ColorOS 5.1 بر مبنای اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش‌فرض روی اوپو فایند ایکس نصب می‌شود. از ویژگی‌های اتصالی این موبایل می‌توان به پشتیبانی از نصب دو سیمکارت، ان‌اف‌سی، بلوتوث،‌ وای فای 802.11 و جی‌پی‌اس اشاره کرد.

گفته می‌شود که این گوشی هوشمند با ویژگی جالبی مثل زوم 5x همراه می‌شود که جزئیات و کیفیت تصویر را کاهش نمی‌دهد. علاوه بر این،‌ ویژگی تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی، اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر و شارژ سریع Super VOOC از دیگر مشخصات رده‌بالای فایند ایکس هستند. احتمالا اخباری که در آینده منتشر می‌شوند،‌ این مشخصات را تایید می‌کنند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر