;
coinex

اوپو فایند ایکس رقیب اصلی ویوو نکس خواهد بود: هر دو مجهز به نمایشگر تمام صفحه

اوپو فایند ایکس (OPPO Find X) تا چند روز دیگر رونمایی می‌شود. این محصول ویژگی‌های برجسته‌ای دارد و رقیب اصلی ویوو نکس محسوب می‌شود.

اوپو و ویوو هر دو از زیرشاخه‌های یک شرکت چینی به نام بی بی کی الکترونیکس (BBK Electronics) هستند و اغلب در زمینه ساخت گوشی‌های میان رده قدرتمند فعالیت دارند اما امسال تصمیم گرفتند که گوشی پرچمدار هم بسازند. ویوو روز گذشته از یک گوشی به نام ویوو نکس (Vivo NEX) با ویژگی‌های پیشرفته رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر بدون ناچ بزرگ 6.59 اینچی S-AMOLED با نسبت نمایشگر به بدنه 91.24 درصدی بهره می‌برد. یک تیزر جدید نشان داده است که اوپو فایند ایکس احتمالا از نظر نمایشگر با ویوو نکس رقابت می‌کند زیرا ظاهرا این محصول هم به یک نمایشگر بزرگ تمام صفحه مجهز است.

متنی که در قسمت پایین عکس زیر نوشته شده به این معنی است که فایند ایکس تجربه استفاده از یک نمایشگر بزرگ را برای کاربرش فراهم می‌کند. تنا اخیرا در یک لیست مشخصات گفته است که گوشی پرچمدار اوپو از یک نمایشگر 6.4 اینچی بهره می‌برد. منابع خبری هم شایعه کرده‌اند که این نمایشگر احتمالا یک پنل ناچ دار OLED است و مانند صفحه نمایش‌های گوشی‌های پرچمدار سامسونگ دو لبه منحنی شکل جانبی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

اوپو فاید ایکس

احتمالا تمام سنسورهای اوپو فایند ایکس مانند سنسورهای ویوو نکس در زیر نمایشگر این گوشی هوشمند قرار گرفته‌اند. این محصول احتمالا به یک شاخص نوری هم برای نشان دادن اعلان‌ها مجهز شده است. این ویژگی برای اولین بار در گوشی فایند 7 (Find 7) که در سال 2014 میلادی معرفی شد، به کار رفت.

مشخصات فنی اوپو فایند ایکس

اوپو فایند ایکس از نظر مشخصات فنی هم با ویوو نکس برابری می‌کند. سازنده این محصول تایید کرده که در داخل آن از یک رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و پردازشگر هشت هسته‌ای‌ کوالکام اسنپدراگون 845 استفاده کرده است. انتظار می‌رود که این گوشی پرچمدار ویژگی‌های برجسته‌ای مثل قابلیت تشخیص چهره 3 بعدی، دوربین دوگانه اصلی با قابلیت بزرگ نمایی 5 ایکس بدون کاهش کیفیت، فناوری شارژ سریع سوپر ووک (Super VOOC)، اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در داخل نمایشگر و قابلیت اتصالی 5 جی را در اختیار کاربرانش بگذارد.

رویداد معرفی فایند ایکس در تاریخ 29 خرداد (19 ژوئن) برگزار می‌شود از این رو احتمالا اوپو در طول این شش روز باقیمانده هم تیزرهای اغراق آمیز جدیدی را در مورد این گوشی هوشمند منتشر می‌کند. طبق اطلاعات موجود این رویداد قرار است که در موزه لوور شهر پاریس برگزار گردد.

شرکت ویوو گوشی ویوو نکس را به عنوان مدل تجاری یکی از محصولات مفهومی خود به نام ویوو اپکس (Vivo Apex) ارائه کرد. این گوشی هوشمند در چند مدل عرضه شده است.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر