;
coinex

رئیس جمهور: دسترسی مردم به فضای مجازی گسترش یافته است

حسن روحانی، رئیس جمهور کشور در دیدار با اصحاب رسانه اعلام کرد که دسترسی مردم به فضای مجازی گسترش یافته است.

به گزارش تکراتو، زومیت نوشته است که حسن روحانی در نشست با خبرنگاران به گسترش دسترسی مردم به فضای مجازی اشاره نموده است. وی اعلام نمود که با وجود تمام فشارها، دسترسی مردم به فضای مجازی گسترش یافته است. وی بیان کرد که آیا این دستاورد دولت با وجود تمام مخالفت‌هایی که تاکنون وجود داشته، کار بزرگی نبوده است؟

دسترسی مردم به فضای مجازی گسترش یافته است

روحانی در ادامه بیان نمود که دولت همواره از انتقاد مشفقانه و دلسوزانه استقبال کرده و آن را به نفع کشور دانسته است. به گفته رئیس جمهور، تخریب، تهمت و دروغ نه‌تنها باعث تضعیف دولت و نظام خواهد شد، بلکه بالاتر از آن باعث تخریب مبانی اخلاق می‌شود.

روحانی در ادامه بیان کرد که اصحاب رسانه بار سنگینی بر دوش دارند و ادامه داد که:

امروز مشکل اصلی ما، مشکل اقتصادی، فرهنگی یا امنیتی نیست؛ بلکه مشکل اصلی امروز ما جنگ روانی است. بزرگ‌ترین غم برای یک ملت زمانی است که رسانه‌های بیگانه مرجع او باشند. در کمتر جایی دیده‌ام که یک ملت اینگونه به رسانه‌های بیرونی اعتنا کنند. این وضعیت باید اصلاح شود و رسانه‌های داخلی مرجع اطلاع‌رسانی به مردم باشند.

رئیس جمهور تاکید کرد که مرجع افکار عمومی مردم، باید رسانه‌های داخلی و رسانه‌های دارای نام و نشان باشند، نه رسانه‌هایی که در فضای مجازی به‌راحتی هر چه می‌خواهند می نویسند. وی گفت که این رسانه ها باعث انحراف مسیر افکار عمومی مردم می شوند.

روحانی خاطرنشان کرد که:

به‌عنوان رئیس جمهور، امانتدار و زیر دین میلیون‌ها رأیی هستم که مردم به من داده اند و معتقدم کاری که امروز باید انجام داد این است که باید همه دست به دست هم دهیم تا بر جنگ روانی دشمن پیروز شویم.

رئیس جمهور در پایان اعلام کرد که باید بدخواهانی که خواسته آنها شکست ملت ایران است را شکست داد. وی به اصحاب رسانه اعلام کرد که باید بار سنگین مقابله با جنگ روانی دشمن که امروز توانسته بالاتر و مؤثرتر از جنگ اقتصادی و فرهنگی باشد را بر عهده بگیرند.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر