;
coinex

تصاویر و مشخصات گوشی آنر ویو 12 در تنا و FCC رویت شد

انتشار تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند آنر ویو 12 (Honor View 12) در تنا و FCC، سبک طراحی ظاهری این موبایل را به نمایش گذاشت.

از زمانی که آنر ویو 10 (Honor View 10) معرفی شده، نزدیک به شش ماه می‌گذرد. اینطور که به نظر می‌رسد، این برند چینی از کمپانی هواوی قصد ندارد نسخه‌ی 11 این موبایل را راه‌اندازی کند و مستقیما برای آنر ویو 12 برنامه‌ریزی کرده است. گزارش‌های منتشر شده از دو منبع مهم تنا و FCC، جزئیاتی مهم از این موبایل هوشمند را فاش می‌کنند.


بیشتر بخوانید:  بررسی گوشی آنر ۱۰ (Honor 10) ؛ پرچم‌داری ارزان‌قیمت


انتشار تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند آنر ویو 12 (Honor View 12) در تنا و FCC، سبک طراحی ظاهری این موبایل را به نمایش گذاشت.

مشخصات آنر ویو 12

در فهرست این دو منبع مشخص شده که این موبایل با نام آنر ویو 12 معرفی می‌شود که از صفحه نمایش 5.5 اینچی برخوردار خواهد شد. اینطور که در این منابع فاش شده، این گوشی هوشمند به باتری 1900 میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود. اطلاعاتی که درباره‌ی صفحه نمایش منتشر شده، منطقی به نظر می‌رسند؛ اما بعید به نظر می‌رسد که آنر ویو 12 با باتری 1900 میلی‌آمپر ساعتی همراه شود. گوشی آنر ویو 10 از نمایشگر 5.99 اینچی برخوردار بود.

وب‌سایت تنا برخی از تصاویر گوشی آنر ویو 12 را نیز منتشر کرده است. ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی به صورت افقی چیده شده و اسکنر اثر انگشت نیز در قسمت میانی این پنل قرار دارد. اینطور که به نظر می‌رسد، گوشی جدید آنر در نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی 18:9 ساخته خواهد شد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر