;
coinex

تصاویر جدید سبک طراحی، قیمت و مشخصات گوشی‌های سری میزو 16 را فاش کردند

گوشی‌های سری میزو 15 دو ماه پیش به مناسبت 15 سالگی برند مشهور چینی عرضه شدند. حال نوبت به سری گوشی‌های میزو 16 (Meizu 16) رسیده است.

اگر جزییات جدید صحت داشته باشند می‌توان گفت که سازنده مشهور چینی پروسه ساخت گوشی‌های جدیدش را شروع کرده است. تصاویر جدید نشان می‌دهند که میزو سبک طراحی بدون حاشیه را پذیرفته و با کاهش دادن بیشتر ضخامت حاشیه‌های بالایی و پایینی گوشی جدید خود آن را به کار گرفته است. اگر از آن دسته کاربرانی هستید که به ناچ نمایشگر علاقه‌ای ندارید احتمالا با دیدن میزو 16 و برادرش خوشحال می‌شوید زیرا سازنده این دو محصول در ساخت آن‌ها از پنل‌های بدون ناچ دارای نسبت تصویر 18 به 9 و گوشه‌های دایره‌ای شکل استفاده کرده است.

میزو 16

کاهش ضخامت حاشیه پایینی میزو 16 سازنده این گوشی هوشمند را مجبور کرده است که اسکنر اثر انگشت عادی خود را کنار بگذارد و از اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در داخل نمایشگر در ساخت این محصول استفاده کند. با توجه به تصاویر جدید می‌توان گفت که در ساخت گوشی‌های جدید از پنل‌های شیشه‌ای پشتی هم استفاده شده است.

مشخصات گوشی‌های سری میزو 16

لیست مشخصات ارائه شده نشان می‌دهد که میزو 16 و میزو 16 پرو (Pro) از پردازشگر هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 845 بهره می‌برند اگرچه که تفاوت‌هایی هم بین این دو محصول وجود دارد. برای مثال مدل استاندارد این گوشی هوشمند در دو مدل با حافظه‌های داخلی 64 و 128 گیگابایتی با رم 6 گیگابایتی عرضه می‌شود اما مدل پرو آن با رم‌های 6 و 8 گیگابایتی و حافظه‌های داخلی 128 و 256 گیگابایتی در اختیار شما قرار می‌گیرد. تفاوت دیگر میزو 16 استاندارد و میزو 16 پرو در این است که مدل استاندارد این گوشی پرچمدار از یک نمایشگر 5.6 اینچی و دوربین اصلی دوگانه بهره می‌برد اما مدل پرو آن به یک نمایشگر 6.1 اینچی و دوربین سه گانه مجهز شده است.

میزو 16 مشخصات

سازنده مشهور چینی هنوز برنامه‌ای را در رابطه با عرضه محصولات جدیدش تایید نکرده است اما گزارش‌های قبلی از این امر حکایت می‌کنند که گوشی‌های جدید این سازنده در اوایل ماه اوت (اواسط مرداد) در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. طبق اطلاعات موجود مدل 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی میزو 16 با قیمت 470 و 515 دلار و مدل پایه و پیشرفته میزو 16 پرو با قیمت 580 و 625 دلار وارد بازار می‌شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر