;
coinex

مایکروسافت سرفیس پرو 6 در اواسط سال 2019 با یک طراحی جدید رونمایی می‌شود

طبق خبرهای جدید پروسه ساخت تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 6 (Microsoft Surface Pro 6) شروع شده است. ظاهرا این محصول با نام مستعار کارمل (Carmel) شناخته می‌شود.

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 6 احتمالا در اواسط سال میلادی آینده در معرض عموم قرار می‌گیرد. گفته شده که سازنده مشهور آمریکایی در ساخت این تبلت از یک سبک طراحی جدید استفاده کرده است. احتمالا این دستگاه به آخرین نسل از پردازشگرهای اینتل مجهز می‌شود و مانند محصولات سری سرفیس بوک 2 (Surface Book 2) که سال گذشته عرضه شدند، پورت یواس‌بی نوع سی را هم در اختیار کاربران خود می‌گذارند؛ البته برخی از متخصصان صنعت تبلت سازی بر این باور هستند که مایکروسافت سرفیس پرو 6 هم با فناوری اختصاصی سرفیس کانکتور (Surface Connector) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

برخی از شایعه‌های موجود هم بر این اشاره دارند که مایکروسافت می‌خواهد دو تبلت اقتصادی را نیز برای رقابت با نسل ششم آیپد اپل که با قیمت 329 دلار وارد بازار شده است، عرضه کند. ظاهرا این تبلت‌ها قرار است در تابستان امسال در اختیار کاربران قرار گیرند. طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده دو تبلت اقتصادی سرفیس مایکروسافت، نام‌های رمزی لکس (Lex) و لبرا (Libra) را بر روی خود دارند.

احتمالا محصولی که مایکروسافت در حال ساختن آن است، قیمتی در حدود 400 دلار دارد. می‌توان انتظار داشت که تبلت‌های اقتصادی این سازنده به نمایشگرهای 10 اینچی، پردازشگرهای اینتل، پورت یواس‌بی نوع سی و باتری با قابلیت عملکرد به مدت 9.5 ساعت مجهز شده باشند. احتمالا وزن این تبلت‌های کوچک در حدود 20 درصد از وزن نسل پنجم تبلت سرفیس پرو کمتر است.

در سال 2012 مایکروسافت تلاش کرد که با عرضه تبلت‌هایی به نام سرفیس آر تی (Surface RT) با سیستم عامل ویندوز آر تی و تراشه‌های انویدیا (Nvidia) اپل را به چالش بکشد. این محصولات با استقبال کمی مواجه شدند. این امر باعث شد که مایکروسافت تبلت‌های سری سرفیس پرو خود را با پردازشگرهای اینتل و سیستم عامل ویندوز 10 پرو عرضه کند. به نظر می‌رسد که مایکروسافت امسال هم می‌خواهد شانس خود را در رقابت با اپل در زمینه عرضه تبلت‌های ارزان قیمت امتحان کند.

شایعه شده است که قبل از عرضه تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 6 و تبلت‌های اقتصادی سازنده مشهور آمریکایی نسل پنجم تبلت‌های سرفیس پرو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. طبق اطلاعات موجود این تبلت به نسل هشتم پردازشگرهای اینتل مجهز است و در فصل پاییز رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر