;
coinex

همکاری رنو با ایران ادامه دارد؛ حفظ بازار ایران تاکید کارلوس گون است

همکاری رنو با ایران ادامه خواهد داشت. کارلوس گون اعلام کرده که رنو به همکاری خود با ایران ادامه می دهد و در ایران می ماند.

به گزارش تکراتو، کارلوس گون یک مدیر انقلابی در شرایط حال حاضر صنعت خودرو جهان است که در بالاترین رده تصمیم گیری هولدینگ معظم رنو، نیسلن، میتسوبیشی قرار دارد. وی تاکید کرد که رنو در ایران می ماند.


بیشتر بخوانید:  آیا خروج هیوندای از ایران حقیقت دارد؟


 

ادامه همکاری رنو با ایران

گون در مورد همکاری رنو با ایران اعلام کرد که کمپانی رنو اگر با تحریم های آمریکا هم مواجه شود، در ایران خواهد ماند. گون تاکید کرد که احتمال کاهش فعالیت های این شرکت در بازار ایران وجود دارد، اما حفظ موقعیت در بازار ایران، پس از بهبود شرایط در آینده به نفع گروه رنو خواهد بود.

پیش از این رنو تصمیم داشت تا کارخانه بن رو از سایپا بخرد و به تولید چند محصول نظیر کوئید و نسل جدید داستر در ایران بپردازد، اما به نظر می رسد که شرایط جدید به وجود آمده شرایط را تغییر دهد.

لازم به ذکر است که ادامه تولید تندر ۹۰ و رنو ساندرو بیش از تصمیم رنو، به شرایط اقتصادی کشور ایران از نظر تبادلات اقتصادی و تصمیم سازمان استاندارد در خصوص اجرای استانداردهای ۸۵ گانه بستگی دارد. طبیعا در صورت نبود این موانع، رنو خواهان ادامه تولید این خودروهای اقتصادی و پر طرفدار در بازار ایران خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: dailystar

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر