;
coinex

موانع بیمه ای کسب و کارهای نوپا برداشته خواهد شد

موانع بیمه ای کسب و کارهای نوپا برداشته می شود. دو وزارتخانه ارتباطات و کار برای رفع موانع و مشکلات بیمه‌ای مربوط به کسب وکارهای نوپا توافق کردند.

به گزارش تکراتو، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از توافق با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای موانع بیمه ای کسب و کارهای نوپا و استارتاپ ها خبر داده است. قرار است سازمان تامین اجتماعی پس از تصویب دولت، تسهیلاتی برای کسب و کارهای نوپا ارائه دهد.

تلاش برای رفع موانع بیمه ای کسب و کارهای نوپا

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد موانع بیمه ای کسب و کارهای نوپا دیدار و گفتگو داشتند.

ربیعی در مورد تفاهم صورت گرفته اظهار کرد که قرار است تمام موارد بیمه‌ای چون نحوه رسیدگی، مشوق ها و معافیت های بیمه ای در این تفاهم نامه گنجانده شود و هماهنگی برای رفع موانع این نوع از کسب و کارهای نوپا صورت گیرد.

وزیر کار در ادامه به برنامه ریزی برای رفع مشکلات و موانع پیش روی کسب و کارهای نوپا اشاره کرد و گفت که موانع موجود درحال برطرف شدن هستند. به گفته وی کارهای جدید معمولا با ساختارهای اجرایی موجود همخوانی ندارند به همین دلیل باید در روش اجرا، هماهنگی هایی انجام شود.

رفع مشکلات مالیاتی موضوع بعدی بود که به آن پرداخته شد. به گفته ربیعی از طریق مجلس یا دولت معافیت های مالیاتی باید برای این نوع از کسب وکارها گسترش یابد و مالیات صفر برای آنها در نظر گرفته شود.

وزیر ارتباطات نیز در مورد رفع موانع بیمه ای کسب و کارهای نوپا در توئیتر اعلام کرد که:

در جلسه ای با وزیر کار برای رفع موانع بیمه ای کسب و کارهای نوپا از طریق طرح کارآفرین، به راهکار اجرایی دست یافتیم. سازمان تامین اجتماعی پس از تصویب دولت، تسهیلاتی برای این کسب و کارها در نظر خواهد گرفت.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر