;
coinex

عرضه اپلیکیشن دسکتاپ واتساپ به صورت جداگانه به زودی

قرار است اپلیکیشن دسکتاپ واتساپ به صورت جداگانه همانند تلگرام، به زودی عرضه شود. این برنامه جدید مستقل از موبایل خواهد بود.

به گزارش تکراتو، به نظر می‌رسد که محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیا برای دسکتاپ هم عرضه شود. البته واتس‌ اپ همین الان نیز یک ورژن دسکتاپ دارد. نسخه کنونی اپلیکیشن دسکتاپ واتساپ تنها پورتی از واتس‌ اپ تحت‌وب است و به‌همین خاطر از بعضی ویژگی‌های مهم همانند ارسال فایل‌های صوتی یا گرفتن تماس ویدیویی پشتیبانی نمی کند. اما در نسخه جدید که قرار است به صورت مستقل عرضه شود، دیگر این مشکل وجود ندارد و از یک پورت کامل‌تر استفاده خواهد شد.

عرضه مستقل اپلیکیشن دسکتاپ واتساپ

در اپلیکیشن دسکتاپ واتساپ که قرار است جدیدا عرضه شود، همچنان اتصال موبایل به دسکتاپ الزامی است. برای راه‌اندازی نسخه تحت‌وب واتس اپ ابتدا باید یک کد QR را با گوشی اسکن کرد و اجازه داد تا اینترنت تلفن روشن باقی بماند.

عرضه اپلیکیشن دسکتاپ واتساپ به صورت جداگانه

در سایر اپلیکیشن‌های جداگانه دسکتاپ احتیاجی به این کار نیست اما در نسخه یونیورسال واتس اپ، کاربران همچنان باید از این ویژگی استفاده کنند. گفته شده که برای ساخت اپلیکیشن دسکتاپ واتساپ ، این کمپانی با مایکروسافت همکاری نزدیکی داشته است.

پیش از این شایعاتی وجود داشت که براساس آن مایکروسافت در حال کار روی یک سرفیس فون با نام رمز Andromeda  بود. به نظر می رسد که سرفیس فون موقع آماده‌سازی، از واتس‌ اپ پشتیبانی کند.

.

منبع: The Next Web

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر