;
coinex

تلاش برای به دست آوردن دامنه با اسلحه 20 سال زندان به دنبال داشت

تلاش برای به دست آوردن دامنه با اسلحه خبرساز شد. مردی در آمریکا با توسل به خشونت و استفاده از اسلحه تصمیم گرفت نام دامنه دلخواه خود را به دست آورد.

به گزارش تکراتو، اسامی دامنه های مختلف در دنیای اینترنت یکی پس از دیگری توسط افراد مختلف استفاده می شوند و بازار فروش دامین ها نیز داغ تر می گردد. بسیاری از افراد مایل هستند تا دامنه هایی داشته باشند که راحت تر به خاطر سپرده شود. برخی نیز با استفاده از راهکارهای عجیبی در صدد تصرف این دامین ها بر می آیند.

به دست آوردن دامنه با اسلحه

شرمن هاپکینز جونیور از آیووای آمریکا تلاش کرد تا بتواند دامنه دلخواه خود را با زور اسلحه به دست آورد. دامنه مورد نظر ویdoitforstate.com  بود. وی به دلیل این اقدام به ۲۰ سال حبس در زندان فدرال آمریکا محکوم شده است.

چند روز پیش هاپکینز با زور وارد منزل یک آمریکایی به نام اتان دیو می شود و بعد از آنکه اسلحه اش را روی شقیقه وی قرار می دهد او را مجبور می کند که مالکیت نام دامنه doitforstate.com  را در اختیارش قرار دهد. دیو از سارق می خواهد که ایمیل و شماره تماس را در اختیار وی قرار دهد تا فرم مربوط به مالکیت را پر کند اما هاپکینز چند ضربه ای با بدنه اسلحه به وی وارد کرده و او را تهدید به مرگ می کند.

دیو موفق شده کنترل اسلحه را در دست بگیرد و حتی تیری را به سمت هاپکینز شلیک می کند. اما پیش از این اتفاق هاپکینز، تیری را به پای دیو زده بود.

هنوز مشخص نشده که هاپکینز چرا به زور متوسل شده اما خود این دامنه می تواند حاوی اطلاعات خوبی در این باره باشد.

در سایتdoitforstate.com  دانشجویان دانشگاه ایالتی آیووا به کارهایی که نباید انجام می دادند اعتراف و ابراز ندامت می کنند. به نظر می رسد که هاپکینز قصد داشته از این پلتفرم بدون آنکه پولی به دیو بپردازد برای بیان خاطراتش استفاده نماید.

.

منبع: gizmodo

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر