;
coinex

گوشی قدرتمند اقتصادی ال جی کیو 8 پلاس در دو مدل به KCC رسید

ال جی کیو 8 پلاس (+LG Q8) برادر کوچک گوشی ال جی وی 30 محسوب می‌شود. این محصول چند وقت پیش توسط سازمان KCC کره جنوبی تایید شد.

محصولات سری کیو (Q) ال جی مدل‌های اقتصادی گوشی‌های پرچمدار این سازنده هستند. اولین عضوهای این خانواده گوشی‌های ال جی کیو 6 و ال جی کیو 8 بودند که به عنوان مدل‌های اقتصادی گوشی‌های ال جی جی 6 و ال جی وی 20 وارد بازار شدند. سازنده مشهور کره‌ای اخیرا گوشی ال جی کیو 7 را در سه مدل عرضه کرده است تا کاربرانی که نمی‌توانند بهای گوشی پرچمدار ال جی جی 7 را بپردازند، تجربه استفاده از این محصول را هم تا حدودی بچشند. به نظر می‌رسد که این بار نوبت به گوشی ال جی کیو 8 پلاس رسیده است تا به عنوان مدل اقتصادی گوشی ال جی وی 30 برای کاربران ایفای نقش کند. این گوشی هوشمند در حدود سه هفته پیش در دو مدل با شماره سریال‌های LM-Q815S و LM-Q815L توسط سازمان KCC تایید شد.

ال جی کیو 8 پلاس

نام این دو گوشی هوشمند اخیرا در لیست گوشی‌هایی که سرویس گوگل پلی (Google Play) را پشتیبانی می‌کنند نیز دیده شده است و این امر وجود این دو محصول را تایید می‌کند. در این لیست ال جی کیو 8 پلاس و نام سری این محصول (cv7an) قید شده است. دو مدلی که اخیرا توسط سازمان KCC تایید شده‌اند، چند وقت پیش توسط سازمان Wi-Fi Alliance هم تایید شدند. با اینحال هنوز مشخصات فنی این دو گوشی هوشمند فاش نشده است به همین دلیل تنها کاری که هم اکنون می‌توانید انجام دهیم اشاره کردن به مشخصات اصلی گوشی ال جی کیو 8 است. این گوشی هوشمند هم یک اسمارت فون پیشرفته محسوب می‌شود اما در مقایسه با گوشی‌های سری جی (G) و وی (V) قیمت ارزان‌تری دارد.

ال جی کیو 8 با یک بدنه یکپارچه تمام فلزی دارای کد محافظتی IP67 در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک در اختیار کاربران قرار گرفت. این گوشی هوشمند می‌تواند در عمق 1 متری آب به مدت 30 دقیقه فرامین مورد نظر کاربرش را انجام دهد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به یک نمایشگر 5.2 اینچی Quad HD با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسلی، نمایشگر 1.8 اینچی ثانویه همیشه روشن با رزولوشن 160 در 1040 پیکسلی برای نشان دادن اعلان‌ها، پردازشگر چهار هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 820، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و دوربین دوگانه واید انگل 16 مگاپیکسلی اشاره کرد. ال جی پتانسیل بسیار بالایی در ساخت گوشی و نمایشگرهای با کیفیت دارد. این سازنده چند وقت پیش به همراه گوگل از یک نمایشگر قدرتمند رونمایی کرد و گفته است که می‌خواهد در ماه آینده 5 گوشی جدید را وارد بازار کند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر