;
coinex

کاربران ظهور تب For You در گوگل مپس را اعلام کردند

کاربران از ظهور تب For You در گوگل مپس خبر دادند. گوگل خود در کنفرانس I/O از ارائه این تب تا اوایل تابستان سال جاری خبر داده بود.

به گزارش تکراتو، بعضی از کاربران از ظهور تب For You در گوگل مپس خبر داده اند. در این تب گوگل مپس مکان‌های مختلفی را جهت بازدید به کاربران پیشنهاد می دهد. در واقع الگوریتم هوش مصنوعی گوگل، با در نظر گرفتن نقاطی که کاربران قبلا بازدید کرده‌اند، علایق‌ آنها را کشف کرده و با توجه به علایق پیشنهاداتی به کاربر ارائه می دهد.

استفاده از تب For You در گوگل مپس

یکی از کاربران اعلام کرده که در تب For You حتی می‌توان یک محله خاص را هم دنبال کرد تا ضمن گرفتن پیشنهادات مرتبط با آن منطقه از آخرین اخبار و اتفاقات جالب آنجا نیز باخبر شد. فید اخبار تب For You در گوگل مپس ، کسب و کارهایی که به تازگی در یک محله باز شده‌اند و همچنین اخبار نقاط مشهور را نیز به اطلاع کاربر می‌رساند.

ظهور تب For You در گوگل مپس

تمام پیشنهادات بخش For You رتبه‌بندی می‌شوند و گوگل به پیشنهاداتی که ممکن است بیشتر از سایر موارد مورد پسند کاربر واقع شوند، رتبه بالاتری اختصاص می‌دهد. در همین بخش می‌توان از نقاط دیدنی، فهرست ساخت و با همسفرهای خود به اشتراک گذاشت.

هنوز کلیه کاربران به تب For You در گوگل مپس دسترسی ندارند اما به نظر می‌رسد که به تدریج و تا یکی دو هفته آینده کلیه کاربران بتوانند به این ویژگی مثبت و مفید دسترسی داشته باشند.

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر