;
coinex

به روز رسانی اپلیکیشن Datally با چهار قابلیت تازه

گوگل خبر از به روز رسانی اپلیکیشن Datally با چهار قابلیت تازه داده است. این برنامه در صرفه‌جویی مصرف دیتا تأثیر بسزایی دارد.

به گزارش تکراتو، دیتالی یکی از اپلیکیشن‌های پرطرفدار گوگل است که در سال 2017 برای اندرویدی‌ها منتشر شد. با استفاده از این برنامه کاربران می‌توانند میزان مصرف اینترنت دیتای اپلیکیشن‌ها را تحت نظر گرفته و جلوی مصرف بیش از حد و افزایش هزینه‌ خرید بسته‌های اینترنتی را بگیرند.

به روز رسانی اپلیکیشن Datally

اولین قابلیتی که به این برنامه اضافه شده،Guest Mode  نام دارد. با این قابلیت می‌توان برای یک کاربر مهمان محدودیت دیتا در نظر گرفت که نتواند بیش از میزان مشخص شده از اینترنت استفاده کند.

ویژگی دوم،Daily Limit  است. با این ویژگی می توان برای مصرف دیتا در روز محدودیت در نظر گرفت. وقتی به آن حد برسید، دیتالی با یک نوتیفیکیشن شما را آگاه می کند.

ویژگیUnused Apps  سومین قابلیت جدیدی است که می توان از آن اسفاده کرد. بیست درصد از مصرف دیتای موبایل به اپلیکیشن‌هایی اختصاص دارد که در پس زمینه اجرا می‌شوند. وظیفه Unused Apps شناسایی و پاک کردن این اپلیکیشن‌هاست.

قابلیت چهارم هم Find Wi-Fi نام دارد. این ویژگی نقشه‌ای از هات اسپات‌های وای فای دور و اطراف را به شما نمایش می‌دهد تا بتوانید با وصل شدن به یکی از آن‌ها، بسته اینترنت دیتای خود را برای کارهای مهم‌تر نگه دارید.

نسخه جدید هم اکنون در دسترس است.

.

منبع: Android Authority

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر