;
coinex

افزایش کاربران فعال اینستاگرام تا یک میلیارد در ماه

کاربران فعال اینستاگرام آنگونه که این شبکه اجتماعی خود در مراسم رونمایی از  IGTVاعلام کرده، از مرز ۱ میلیارد در ماه عبور کرده است.

به گزارش تکراتو، افزایش یک میلیاردی کاربران فعال اینستاگرام در مدت 8 سال فعالیت این شبکه بدست آمده و تعداد کاربران نیز با سرعتی باورنکردنی رو به افزایش هستند.


بیشتر بخوانید: امکان پخش ویدیوهای طولانی در اینستاگرام با IGTV


افزایش کاربران فعال اینستاگرام

دو سال از فعالیت اینستاگرام نگذشته بود، که فیسبوک آن را با رقم باورنکردنی ۱ میلیارد دلار خرید. اینستاگرام نرخ رشد فعلی خود را ۵ درصد در هر فصل سال اعلام کرده که نه تنها از اسنپ‌چت، رقیب مستقیم آن، بلکه از خود کمپانی مادر آن یعنی فیسبوک هم بیشتر است. اگر چه فیسبوک از منظر تعداد کاربران فعال در ماه با آمار ۲/۱۹۶ میلیون نفر نسبت به اینستاگرام برتری دارد، اما در نرخ رشد با آمار ۳/۱۴ درصد در رتبه پایین‌تری قرار گرفته است.

افزایش کاربران فعال اینستاگرام تا یک میلیارد

براساس اطلاعات موجود اینستاگرام می تواند با روند رشد فعلی، فقط امسال رقمی بالغ بر ۵/۴۸ میلیارد دلار سود را از طریق تبلیغات به دست آورد. این میزان نسبت به سال گذشته با ۷۰% افزایش مواجه خواهد بود. همچنین اعلام شده که شبکه اجتماعی مذکور به تنهایی ۲۸.۲% از سود خالص فیسبوک از پلتفرم موبایل را تأمین می‌کند.


بیشتر بخوانید: کاهش اعتیاد به اینستاگرام با قابلیتی تازه ؛ اندازه گیری مدت زمان استفاده


کوین سیستروم، مدیر عامل اینستاگرام در واکنش به یک میلیاردی شدن اپلیکیشن گفت:

اینستاگرام حالا یک اجتماع بین‌المللی از یک میلیارد نفر است! از زمان لانچ ما در سال ۲۰۱۰ تا امروز، ما با شگفتی شاهد رشد و شکوفایی آن بوده‌ایم. این دستاورد بزرگی است، بنابراین همگی از شما تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر