;
coinex

جزئیات برچسب قیمتی شیائومی می ای 2 در وب‌سایت سوئیسی منتشر شد

به‌تازگی اطلاعاتی از قیمت و تاریخ عرضه‌ی رسمی گوشی شیائومی می ای 2 (Xiaomi Mi A2) در فضای آنلاین منتشر شده است.

زمانی که کمپانی شیائومی در اوایل اردیبهشت ماه از گوشی می 6 ایکس (Xiaomi Mi 6X) رونمایی می‌کرد، هیچ جزئیاتی از وجود یک نسخه‌ی اندروید وان را فاش نکرد. اما یک فروشگاه آنلاین سوییسی اخیرا گوشی شیائومی می ای 2 را برای پیش‌فروش قرار داده است. این موبایل در سه نسخه و سه تنوع رنگی عرضه می‌شود.

فروش رسمی شیائومی می ای 2 از 17 مرداد (8 آگوست) آغاز خواهد شد. نسخه‌ی حافظه داخلی 32 گیگابایتی این موبایل با قیمت 290 دلار به فروش می‌رسد. این در حالیست که نسخه‌ی حافظه ی 64 گیگابایتی با قیمت 330 دلار و نسخه‌ی حافظه‌ی 128 گیگابایتی با قیمت 370 دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

شیائومی می ای 2 در تنوع رنگی مشکی، آبی و طلایی عرضه می‌شود.

مشخصات شیائومی می ای 2

این گوشی هوشمند به سیستم عامل اندروید وان مجهز می‌شود. یک صفحه نمایش 5.99 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل برای این موبایل در نظر گرفته شده و قدرت آن را یک تراشه‌ی اسنپدراگون 660 تامین می‌کند. ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی تعبیه شده که دو لنز 12 و 20 مگاپیکسلی، تنظیمات آن را تشکیل می‌دهند. یک دوربین 20 مگاپیکسلی درنمای جلویی قرار دارد که وظیفه‌ی عکاسی سلفی را به عهده دارد. از دیگر مشخصات شیائومی می ای 2 می‌توان به باتری 3010 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

این گوشی هوشمند از نصب میکرو اس دی کارت پشتیبانی نمی‌کند. مدل رده‌بالاتر این موبایل با رم 6 گیگابایتی و دو مدل دیگر با رم 4 گیگابایتی همراه هستند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

 

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر