;
coinex

جستجو با دوربین گوشی در مایکروسافت بینگ؛ قابلیت جستجوی بصری (Visual Search)

جستجو با دوربین گوشی در مایکروسافت بینگ فراهم شد. این ویژگی فعلا برای کاربران ایالت متحده فعال است و اطلاعاتی در مورد سایر مناطق موجود نیست.

به گزارش تکراتو، ماه گذشته بود که مایکروسافت خبر از  اضافه کردن قابلیت جستجوی بصری (Visual Search) به لانچر اندروید داد و بالاخره این قابلیت به نسخه‌های اندروید و iOS  اپلیکیشن بینگ، لانچر مایکروسافت و ورژن اندروید مرورگر اج اضافه شد.

جستجو با دوربین گوشی در مایکروسافت بینگ

جستجو با دوربین گوشی در مایکروسافت بینگ

جستجوی بصری در واقع جستجو با دوربین گوشی است. در این روش با استفاده از عکس‌هایی که کاربر می‌گیرد اطلاعات و لینک‌هایی در اختیار او قرار می گیرد.

به کمک قابلیت جدید بینگ، کافیست با استفاده از گوشی از شی مورد نظر عکس گرفت و آن را در بینگ آپلود کرد تا تمام اطلاعات مورد نیاز از آن شی در اختیار قرار گیرد.

هدف مایکروسافت از اضافه کردن این قابلیت این است که کاربران بینگ راحت‌تر جستجو کنند، به خرید بروند و به کمک عکس‌هایی که می‌گیرند جهان پیرامون خود را بهتر بشناسند.

قابلیت جستجوی بصری بینگ تا حدودی یادآور عملکرد سرویس لنز گوگل است. با لنز نیز می‌توان دوربین گوشی را سمت اشیا گرفت و بدون وقفه، توضیحاتی در مورد آن به دست آورد.

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر