;
coinex

استفاده از استیکر در واتساپ فراهم شد؛ قابلیت Sticker Reaction

استفاده از استیکر در واتساپ فراهم شد. در این پیام رسان پیش از این امکان استفاده از استیکر وجود نداشت اما اکنون کاربران می توانند به این قابلیت دسترسی داشته باشند.

به گزارش تکراتو، برخلاف بعضی از پیام رسان ها که از همان روزهای اول در آنها امکان استفاده از استیکر وجود داشت، در واتساپ دسترسی به این ویژگی ممکن نبود. اما این پیام رسان اکنون خبر از قابلیت استفاده از استیکر داده است. البته چند ماه پیش هم مارک زاکربرگ حضور استیکرها در واتس اپ را تایید کرده بود.

استفاده از استیکر در واتساپ

تعدادی از کاربران نسخه بتا 2.18.189 واتس اپ، متوجه حضور استیکرها در این برنامه شده‌اند. در کنار دکمه گیف‌‌ آیکون جدیدی تحت عنوان Stickers View به واتساپ اضافه شده که با کلیک بر روی آن می توان به منوی استیکرها دسترسی داشت.  در این پیام رسان نیز عرضه استیکرها به صورت پک است.

استفاده از استیکر در واتساپ فراهم شد

به نظر می رسد که واتساپ تصمیم دارد استیکرها را در زیرشاخه‌های عشق  (Love)، ناراحتی  (Sad)، تعجب (Wow)  و خنده (Lol) دسته‌ بندی کند. این ویژگی دسته‌بندی استیکرها Sticker Reaction نام دارد و ممکن است تعداد این دسته ها نیز افزایش یابد.

لام به ذکر است که این ویژگی قرار است در نسخه های بعدی این پیام رسان فعال شود.

.

منبع: Gadgets 360

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر