;
coinex

استقبالی ویژه از پیام رسان کودک فیسبوک در جهان

پیام رسان کودک فیسبوک که سال گذشته در آمریکا از سوی فیس‌بوک توسعه و عرضه شد، هم اکنون از استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران برخوردار شده است.

به گزارش تکراتو، پیام رسان کودک فیسبوک قرار است در اختیار کاربران دیگر کشورها نیز قرار گیرد. پیام‌رسان مسنجر کیدز در واقع مخصوص کودکان است و در کشورهای دیگری همچون کانادا و پرو نیز عرضه شده و در اختیار کودکان قرار گرفته است.

طراحی پیام رسان کودک فیسبوک حاصل همکاری‌های میان فیس بوک، محققان و پژوهشگران دانشگاه ییل در حوزه هوش مصنوعی و گروهی از مشاوران بین‌المللی است.

عرضه پیام رسان کودک فیسبوک در جهان

پیام رسان کودک فیسبوک

سال گذشته بود که اپلیکیشن پیام‌رسان فیس‌بوک مسنجر به منظور استفاده راحت و ایمن کودکان از فضای مجازی در اختیار کودکان و نوجوانان اهل کشور ایالات متحده آمریکا قرار گرفت. این پیام رسان از سوی والدین آمریکایی و همچنین کاربران کودک و نوجوان در این کشور با استقبالی بی نظیر روبه رو شد.

فیس بوک اعلام کرده که والدین و کاربران اهل کشورهای کانادا و پرو نیز خوشحال باشند زیرا قرار است مسنجر کیدز در این کشورها نیز عرضه شود. از این پس کودکان این کشورها نیز از گزند و آسیب‌های اجتماعی فضای آزاد مجازی حفظ خواهند شد.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر