;
coinex

مرور آفلاین گوگل کروم اندروید امکان پذیر شد

مرور آفلاین گوگل کروم اندروید فراهم شد. گوگل کروم در آپدیت جدید که به تازگی دریافت کرده، محتوای آفلاین را ذخیره می کند تا امکان بررسی آن وجود داشته باشد.

به گزارش تکراتو، امکان مرور آفلاین گوگل کروم اندروید فراهم شد. آپدیت جدیدی که گوگل کروم در اندروید دریافت کرده، شامل ویژگی هایی جدید است. مهم‌ترین قابلیت، امکان ذخیره محتوا و صفحات اینترنتی برای مرور آفلاین است.

مرور آفلاین گوگل کروم در اندروید

کروم اندروید می‌تواند حتی در شرایط نبود اینترنت یا اتصال ضعیف، صفحات اینترنتی را باز کند. در این حالت وقتی کاربران به یک اتصال وای فای رایگان و پرسرعت متصل می شوند، کروم به طور خودکار محتوایی که در آن منطقه محبوبیت دارد (عمدتا اخبار و مقالات داغ روز) را دانلود می‌کند تا در شرایط اینترنت ضعیف امکان مطالعه آن وجود داشته باشد.

قابلیت مرور آفلاین گوگل کروم در اندروید، در بیش از 100 کشور دنیا فعال شده است. البته مخاطبان اصلی این قابلیت کشورهایی مثل برزیل، هندوستان، اندونزی، نیجریه و عمدتا کشورهای در حال توسعه هستند.

همچنین از این نسخه به بعد، کاربرانی که در گوگل کروم لاگین کرده‌اند می‌توانند بسته به تاریخچه جستجوی خود در کروم، اخبار و مقالات مرتبط دریافت کنند.

دقت کنید که ممکن است این تغییرات فعلا در اختیار بعضی از کاربران نباشد.

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر