;
coinex

درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا از تلویزیون اینستاگرام راهی برای موفقیت آن خواهد بود

شاید تلویزیون اینستاگرام رقیب جدیدی برای یوتیوب به نظر برسد، اما نبود سیاست‌های شفاف برای درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا، می‌تواند مانع موفقیت این پلتفرم شود.

به گزارش تکراتو، چهارشنبه‌ی هفته گذشته بود که تلویزیون اینستاگرام در مراسمی رونمایی شد. اینستاگرام از جامعه‌ی کاربری جوانی بهره می‌برد و این موضوع باعث شد تا به فکر ارائه این سرویس جدید باشد.


بیشتر بخوانید: امکان پخش ویدیوهای طولانی در اینستاگرام با IGTV


موفقیت تلویزیون اینستاگرام در گرو درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا

کوین سیستروم، بنیان‌گذار و مدیرعامل اینستاگرام، در جریان رونمایی از تلویزیون اینستاگرام اظهار کرد که نوجوانان تعداد ساعات کمی به تماشای تلویزیون می‌نشینند، اما زمان بیشتری را صرف تماشای ویدیو در سرویسی مثل اینستاگرام می کنند.

اما سوالی که در اینجا وجود دارد این است که، محتوای ویدیوها در شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های پخش ویدیو توسط چه گروهی تولید می‌شوند؟ باید گفت که تولیدکنندگان محتوا وظیفه‌ی اصلی تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌هایی نظیر یوتیوب را بر عهده دارند.


بیشتر بخوانید: تبدیل اینستاگرام به پلتفرم ویدیوهای بلند در روز ۳۰ خرداد


سیستروم و سیاست‌گذاران اینستاگرام در پی آن هستند تا تولیدکنندگان محتوا در سایر شبکه‌های اجتماعی را به سمت اینستاگرام تی وی بکشانند.

شاید این ایده در ابتدا ساده به نظر برسد اما اینستاگرام سیاست‌های درآمدزایی برای تولیدکنندگان محتوا را تشریح نکرده است. بنابراین ایسنتاگرام باید سیاست‌های درآمدزایی روشنی را برای این افراد تعیین کند.

از جمله‌ روش‌های مورد انتظار برای درآمدزایی تولیدکنندگان ویدیو در اینستاگرام می توان به نمایش تبلیغات در ابتدا یا اواسط ویدیو‌ اشاره کرد. در این روش اینستاگرام درآمد حاصل از نمایش تبلیغات را با تولیدکنندگان تقسیم خواهد کرد. روش دیگری که می تواند استفاده شود، ایجاد دسترسی‌های اشتراکی برای کاربران به‌منظور دسترسی به ویدیوها است.

.

منبع: recode

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر