;
coinex

بررسی ارزش اینستاگرام ؛ آیا اینستاگرام ۱۰۰ میلیارد دلار ارزش دارد؟

با بررسی ارزش اینستاگرام اعلام شده که این شبکه اجتماعی اکنون ارزشی معادل 100 میلیارد دلار دارد. خرید اینستاگرام برای فیسبوک موفقیت آمیز بوده است.

به گزارش تکراتو، اینستاگرام این پلتفرم اشتراک گذاری عکس و ویدیو ارزشی معادل ۱۰۰ میلیارد دلار دارد. فیسبوک در سال ۲۰۱۲ بود که تنها به قیمت یک میلیارد دلار این پلتفرم را خرید ولی اکنون 100 میلیارد دلار ارزش پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید: امکان پخش ویدیوهای طولانی در اینستاگرام با IGTV


بررسی ارزش اینستاگرام

بازه زمانی اشتراک گذاری ویدیو در اینستاگرام افزایش یافته است. کوین سیستروم، مدیر عامل اینستاگرام به طور رسمی از IGTV رونمایی کرد. تلویزیون ایسنتاگرام پلتفرمی جدید برای میزبانی ویدیو است که کاربران می توانند در آن ویدیوهایی تا سقف یک ساعت را به اشتراک بگذارند.

بررسی ارزش اینستاگرام

همزمان با رونمایی از  IGTV، اینستاگرام اعلام کرد که از مرز ۱ میلیارد کاربر فعال در ماه عبور کرده است. این آمار در مدت هشت سال بدست آمده و با سرعتی باورنکردنی رو به افزایش است. این پیشرفت و افزایش محبوبیت ها باعث شده تا کارشناسان تخمین بزنند که این پلتفرم تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی ارزشی معادل ۱۰۰ میلیارد دلار پیدا خواهد کرد.

البته در مقابل، شرکت اصلی این شبکه‌ی اجتماعی وضعیت چندان مطلوبی ندارد و اخیراًً درگیر مشکلاتی اساسی نظیر  لو رفتن اطلاعات بیش از 87 میلیون کاربر شده است. فیسبوک اکنون با شنیدن خبر افزایش ارزش و افزایش کاربران اینستاگرام، باید بسیار خوشحال باشد.

گفته شده که روند رشد تعداد کاربران اینستاگرام بسیار بالاست و اگر تغییری در این روند ایجاد نشود، طی ۵ سال آینده ۲ میلیارد کاربر فعال خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: businessinsider

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر