;
coinex

نسخه بتای عمومی مک او اس Mojave و tvOS 12 توسط اپل منتشر شد

کمپانی بزرگ اپل در کنار عرضه نخستین بتای عمومی iOS 12، نسخه بتای عمومی مک او اس Mojave و tvOS 12  را نیز منتشر کرد.

به گزارش تکراتو، از جمله مهم‌ترین تغییراتی که در مک او اس موهاوی قابل مشاهده است، می‌توان به حالت تاریک (Dark Mode)  یکپارچه برای سیستم عامل، قابلیت  Stacks  و مکالمات گروهی در فیس‌تایم اشاره کرد. این قابلیت ها پیش از این وجود نداشتند.


بیشتر بخوانید: انتشار نسخه بتای عمومی iOS 12 ؛ افزایش سرعت و اجرای روان تر


عرضه نسخه بتای عمومی مک او اس Mojave و tvOS 12

حالت تاریک مک او اس موهاوی که اکنون در نسخه جدید در دسترس است، به دسکتاپ جلوه خاصی می دهد و منحصر به فرد است. این قابلیت، کار کردن هنگام شب در محیط‌های تاریک را آسان‌تر می کند.Stacks  نیز قابلیت جدیدی برای نظم بخشیدن به دسکتاپ‌های شلوغ و به هم ریخته است که می‌توان از طریق آن فایل‌ها را در گروه‌های منظم گردآوری کند.

اپ استور مک در این نسخه جدید طراحی متفاوتی پیدا کرده و در فیس‌تایم می‌توان به مکالمات گروهی پرداخت. در کنار بتای عمومی مک او اس، بتای tvOS 12 هم بالاخره پشتیبانی از قابلیت مورد انتظار Dolby Atmos را معرفی نمود. از طریق این قابلیت می توان از تماشای فیلم‌ها با کیفیت صدایی خارق‌العاده در اپل تی وی لذت برد.

نسخه بتای مک او اس موهاوی را می‌توان روی مک‌بوک‌های سال ۲۰۱۲ به بعد و tvOS 12 را روی نسل چهارم اپل تی وی دانلود و استفاده کرد.

.

منبع: iClarified

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر