;
coinex

انتشار نسخه بتای عمومی iOS 12 ؛ افزایش سرعت و اجرای روان تر

نسخه بتای عمومی iOS 12 منتشر شد. در این نسخه جدید بر روی بهسازی سیستم، افزایش سرعت و اجرای روانتر تمرکز شده است.

به گزارش تکراتو، اپل حدود سه هفته پیش بود که از iOS 12  رونمایی کرد و همان روز هم نسخه بتای توسعه دهندگان را منتشر نمود. اکنون نوبت به ارائه بتای عمومی iOS 12  برای دستگاه های سازگار با آن رسیده است.


بیشتر بخوانید: بهترین ویژگی‌های iOS 12 که در کنفرانس WWDC 2018 حرفی از آن‌ها زده نشد


انتشار نسخه بتای عمومی iOS 12 با ویژگی هایی جدید

برای استفاده از این نسخه پیش از هرچیز باید دستگاه را در برنامه بتا ثبت کرد و سپس از سیستم عامل فعلی یک بکاپ تهیه کرد. با این کار می توان در صورت بروز مشکل در نصب نسخه بتا، سریعا به سیستم عامل قبلی‌ برگشت.

در ادامه باید صفحه beta.apple.com/profile را در آیفون یا آیپد باز کرد و دانلود پروفایل را انجام داد. اکنون می توان با مراجعه به بخش بروزرسانی در منوی تنظیمات نسخه بتای عمومی  iOS 12را دریافت کرد.

در نسخه بتای عمومی iOS 12 بر روی بهسازی سیستم، افزایش سرعت و اجرای روانتر تمرکز شده است. این نسخه به لطف بهره‌گیری از هوش مصنوعی قدرتمندتر در مواقع نیاز، قادر است کارایی پردازنده را افزایش دهد و با کاهش سربار پردازنده به ذخیره باتری کمک کند.

از دیگر ویژگی های این سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت‌ های سه‌بعدی جدیدی برای پلتفرم واقعیت افزوده ARKit
  • اپلیکیشن Measure برای اندازه گیری اشیاء
  • اضافه شدن قابلیت میانبر به دستیار هوشمند سیری
  • امکان دسته بندی نوتیفیکیشن ها
  • قابلیت جدید Screen Time برای جلوگیری از اعتیاد کاربران به موبایل

کدام دستگاه ها از نسخه بتای IOS12 پشتیبانی می کنند؟

اپل اعلام کرده که کلیه دستگاه‌های مبتنی بر iOS 11 از نسخه بتای iOS 12  پشتیبانی خواهند کرد. بنابراین آیفون های ۱۰، ۸، ۸ پلاس، ۷ و ۷ پلاس در صف اول دریافت به روزرسانی قرار دارند. پس از این نوبت مدل‌های قبلی از جمله آیفون ۶ اس، ۶ اس پلاس و در نهایت آیفون ۶، ۶ پلاس، SE  و ۵ اس خواهید رسید. در میان تبلت ها نیز مدل هایی نظیر آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی ۲۰۱۷، آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی و آیپد ۹.۷ اینچی قرار دارند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cnet

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر