;
coinex

ویژگی های جدید مایکروسافت استور ؛ استفاده از قابلیت هایی کاربردی

در این چند وقت توجه ویژه ای به مایکروسافت استور شده و این فروشگاه توانسته به ویژگی ها و قابلیت های جدید و کاربردی مجهز شود.

به گزارش تکراتو، اوایل ماه ژوئن بود که مایکروسافت قابلیت نصب از راه دور اپلیکیشن‌ها را در مایکروسافت استور ارائه کرد. این کمپانی اکنون قصد دارد تا تغییراتی بزرگتر را در فروشگاه خود ایجاد کند. بعضی منابع از آزمایش قسمت های جدیدی در مایکروسافت استور خبر داده اند که ممکن است به زودی در اختیار کاربران قرار گیرد.

بررسی ویژگی های مایکروسافت استور

یکی از این قابلیت ها که به آن اشاره شد، امکان نصب از راه‌ دور اپلیکیشن‌های مایکروسافت روی دیوایس‌های مختلف است. با استفاده از این ویژگی می توان فقط با یک کلیک روی لینک دانلود هر اپ، آن را روی تمام دیوایس‌های مبتنی بر ویندوز خود نصب کرد. این ویژگی بسیار جالب و کاربردی است.

ویژگی های جدید مایکروسافت استور

اما تغییراتی که در مایکروسافت استورایجاد شده فقط محدود به این مورد نیست و قرار است به زودی بخشی به نام  Wish List  (فهرست خواسته‌ها) به فروشگاه اضافه شود تا بتوان اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و محصولات سخت‌افزاری را به آن بخش اضافه کرد و در فرصت مناسب آن‌ها را بررسی نمود.

مایکروسافت همچنین قصد دارد که ظاهر فروشگاه را نیز تغییر دهد. از هم اکنون هدر فروشگاه و کنترل‌های ناوبری دچار تغییر شده اند و تجربه کاربری بهتری قابل مشاهده است. البته این تغییرات فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارند و اینکه چه زمانی در اختیار قرار می گیرند، فعلا مشخص نیست.

.

منبع: neowin

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر