;
coinex

سامسونگ گلکسی نوت 9 در FCC ؛ فبلت پرچمدار سامسونگ به زودی رخ نشان می‌دهد

سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) فبلت پرچمدار جدید سامسونگ است که به زودی توسط این گوشی ساز کره‌ای معرفی خواهد شد. این دستگاه تاییدیه FCC را دریافت کرد.

کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) سازمانی است که هر دستگاه الکترونیکی برای آنکه بتواند به بازارهای ایالات متحده راه یابد، لازم است تا تاییدیه‌های آن را دریافت کند. این موضوع برای گوشی‌های وارداتی به خاک آمریکا نیز صادق است و سامسونگ گلکسی نوت 9 توانست تا این تاییدیه را دریافت کند.

سامسونگ گلکسی نوت 9 در اسناد FCC

گلکسی Note 9 با سه شماره مدل در اسناد FCC رویت شد. یک دستگاه با شماره مدل SM-N960F، مدل دو سیمکارته با شماره SM-N960F/DS و مدلی که برای بازارهای آسیا در نظر گرفته شده است با شماره SM-N960X توانستند تاییدیه این سازمان را به دست آورند.

سامسونگ گلکسی نوت 9 در اسناد FCC

پیش از این برای زمان معرفی نوت 9 دو تاریخ مختلف 2 آگوست (11 مردادماه) و 9 آگوست (18 مرداد) عنوان شده بود که البته منبع این خبر معتقد است، 18 مرداد ماه تاریخ معتبرتری است.

مشخصات گلکسی نوت 9

فبلت‌های پرچمدار سامسونگ هرساله بعد از پرچمداران سری گلکسی اس رونمایی می‌شوند تا فاصله‌ی زمانی بین مدل‌های پرچمدار سری S  را به خوبی پر کنند. گلکسی نوت 9 به احتمال زیاد و همانند یک سنت هرساله، با مشخصات نسبتا مشابهی با گلکسی اس 9 معرفی خواهد شد.

این به معنای آن است که پردازنده این دستگاه همان اسنپدراگون 845 خواهد بود و پیکره‌بندی دوربین نیز تفاوت چندانی با پرچمدار اس 9 نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره سامسونگ گلکسی نوت ۹ ؛ تاریخ عرضه، قیمت و مشخصات

از سوی دیگر برخی شایعات می‌گویند که فبلت پرچمدار 2018 سامسونگ با یک گزینه ذخیره‌سازی جدید معرفی می‌شود، مدلی که 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد و با قیمتی بیشتر از نسخه 256 گیگابایتی گلکسی اس 9 پلاس عرضه می‌شود.

علاوه بر این، برخی رسانه‌ها معتقدند که شرکت مادر می‌تواند از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی در این گوشی استفاده کند تا عمر باتری نوت 9 را بیش از پیش افزایش دهد؛ البته بهبود سرعت شارژ برای هر دو روش وایرلس و از طریق شارژ سریع کابلی نیز قابل پیش بینی است.

بیشتر بخوانید: پنل اصلی گلکسی نوت ۹ از شباهت این موبایل با گلکسی نوت ۸ خبر می‌دهد

به نظر می‌رسد که قلم اس پن نیز بهبود یافته و احتمالا حساسیت‌های فشاری آن بالاتر رفته باشد. هنوز این جزئیات به تایید سامسونگ نرسیده است؛ بنابراین مشخصات نوت 9 را در حد یک شایعه در ذهن خود نگه دارید.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر